LinkedIn je tokom 2022. postigao rekordne nivoe korisničkog angažmana. Između ostalog povećanje broj sadržaja koje su kreirali neprofesionalni korisnici. U nastavku saznajte na koji način će se platforma razvijati u 2023. godini.

Više podataka za kandidate

LinkedIn verovatno poseduje najveću ikada stvorenu bazu podataka o profesionalnom iskustvu i uvidima u karijeru. Platforma polako integriše više načina da ovo znanje iskoristi kako bi pomogla ljudima da iskoriste svoje mogućnosti do maksimuma a očekuje da će se ovaj trend nastaviti 2023. godine.

Sa više informacija o tome šta ljudi treba da urade kako bi dobili posao iz snova, kao i uz više veza sa kompanijskom platformom za učenje, uvid u tačne veštine koje su vam potrebne da poboljšate svoje šanse za dobijanje oglašenih pozicija trebalo bi da bude olakšan.

Na osnovu svojih informacija, LinkedIn bi u velikoj meri mogao da iscrta celu vašu karijeru, od škole do napredovanja, procenjujući šta su uradili drugi ljudi sa sličnim veštinama i interesovanjima. Iako je pretvaranje ljudi u kategorije problematično, načini na koje LinkedIn može da iskoristi svoje uvide da pruži više smernica mnogima će pomoći da dođu do uloga u kojima će biti srećni.

Više opcija za povezivanje pomoću video-materijala

Kao i većina platformi, LinkedIn beleži rast korisničkog korišćenja video-sadržaja. Kada se ovo zna, može se očekivati dodavanje više alata za video-materijale i proširenje na uvodni video-zapis, ali i ćaskanje u video-formatu.

Očekujte da će LinkedIn ponuditi naprednije video-alate koji se zasnivaju na njegovim funkcijama za organizaciju događaja, uključujući opcije za video sastanke slične Zoomu, prenose sadržaja na aktuelne teme, kao i naprednije procese povezivanja osoba koje traže posao sa potencijalnim poslodavcima putem video-formata.

Imajući u vidu koliko je LinkedIn postao sastavni deo regrutacije i ostalih procesa, omogućavanje olakšanih virtuelnih sastanaka pomoglo bi LinkedInu da postane zaokruženi poslovni alat.

appsblurbuttoncloseup267350.jpg
Tim Edukacija 

Veći stepen imerzivnosti i interakcije

Iskustvo je ono što će korisnici najviše ceniti u 2023. Za razliku od prethodnih godina, kada su bili važni predlozi i korisnička podrška, u sledećoj godini, kažu eksperti, na ceni će biti stapanje i interaktivnost. Zato se može očekivati da će LinkedIn, pored video-zapisa, uključiti nove funkcionalnosti koje bi povećale osećaj uključenosti.

Treninzi uživo mogu biti jedan od načina na koje će se LinkedIn u skladu sa povećanjem opcija za video-snimke uživo još više približiti krajnjim korisnicima.

Ako želite da maksimalno iskoristite moć društvenih mreža poput LinkedIna u poslovne svrhe, morate ovladati osnovama digitalnog marketinga. Sertifikovana obuka za menadžera društvenih medija u trajanju od godinu dana najbolji je način da veštine steknete kroz praksu pod vođstvom mentora.

Tim Edukacija