Praznici su sve bliže, a ako želite da promovišete svoj biznis, povežete se sa kupcima i povećate praznične prodajne rezultate, jedna od najboljih taktika koje možete da primenite jeste da organizujete nagradnu igru.

Praznični pokloni su odličan način da svoje klijente uvedete u duh praznika i podstaknete ih da se za sve svoje praznične potrebe okrenu upravo vašem brendu. Primera radi, nagradna igra vam može pomoći da vaše malo preduzeće ostane na vrhuncu pažnje čak i nakon što se sezona praznika završi.

Narednih nekoliko ideja za nagradnu igru vam može pomoći da unapredite prisustvo vašeg brenda na društvenim mrežama.

Svakodnevne promocije

Tokom praznične sezone, potrošači troše više nego u toku ostatka godine. Oni rezervišu letove, hotele i kupuju poklone za svoje voljene. Zato su praznici odlično vreme za vođenje dnevnih promocija. One kupcima daju šansu da uštede novac, a vama da povećate promet i prodaju za svoje poslovanje.

Stalne promocije takođe mogu pomoći da očistite zalihe u pripremi za novu godinu. Promocije mogu biti u formi popusta, paketa „kupi 1, dobij 2” ili besplatnih poklona uz kupovinu.

pexelsandreapiacquadio972884-1.jpg
Foto: Tim Edukacija

Aktivacija na društvenim mrežama

Postoji mnogo načina da sprovedete nagradnu igru na društvenim mrežama. Na primer, svojim klijentima možete sugerisati da prate vaše stranice na platformama kako bi učestvovali u nagradnoj igri, osvojili nagradu ili popust na uslugu.

Svest o vašem brendu takođe možete povećati tako što ćete kreirati tarabu (haštag) čijim će korišćenjem vaši pratioci imati šansu za pobedu. Na primer, možete da navedete svoje pratioce na TikToku da objavljuju video-zapise u kojima pevaju svoje omiljene praznične pesme sa vašim haštagom u opisu video-snimka.

Koristite i svoj sajt

Iako su pokloni na društvenim mrežama prilično popularni ovih dana, oni i dalje imaju nedostatke. Samo nekoliko dana nakon objavljivanja, sadržaj društvenih medija može da se izgubi u beskrajnom moru objava – što vašim potrošačima otežava da ga pronađu.

Ovaj problem možete izbeći tako što ćete najave poklona objavljivati na svom sajtu. Na taj način možete da zakačite svoju nagradnu igru na naslovnu stranu bez straha da će se izgubiti u nasumičnom redosledu.

pexelsandreapiacquadio3769747.jpg
Foto: Tim Edukacija

„Kupi 1, dobij 2”

Ko ne voli da dobije dva artikla po ceni jednog? Najčešće, besplatne promocije „kupi 1, dobij još 1“ podrazumevaju dobijanje dva ista artikla i plaćanje samo za jedan; međutim, to ne mora da bude slučaj. Tako, primera radi, ako vaš kupac kupi lutku za praznike, ta lutka može da u okviru promocije dobije besplatnu odeću.

Uverite se da se artikli u ovoj promociji međusobno dopunjuju, tako da možete biti sigurni da je kupac zadovoljan finalnim paketom. Na primer, besplatan kolač bi mogao dobro da se upari sa kupovinom kafe ili čaja.

Poklon-kartica

Poklon-kartice predstavljaju dobre poklone, jer kupcima daju podsticaj da se vrate i koriste karticu za buduće kupovine. Shodno tome, možete da poklon-kartice delite klijentima koji završe određeni zadatak (na primer, ostave pozitivnu recenziju na Googlu ili prate vaše društvene mreže); koji pobede u promotivnom takmičenju ili koji kupe određene artikle u određenom roku. Ako preduzimate ovakve akcije, važno je da su pravila za dobijanje, ali i korišćenje poklon-kartice jasna.

Preporuke prijatelja

Istraživanje pokazuje da 93% potrošača veruje preporukama prijatelja i porodice, tako da je prenošenje od usta do usta neverovatno dragoceno u marketingu. Jedan od načina korišćenja usmene preporuke u korist vaše kompanije jeste da pokrenete promociju „preporuči prijatelju“.

cetvrtak31.12.2015.jpg
Foto: Tim Edukacija

Primera radi, Ipsy je usluga pretplate na kozmetičke proizvode koja daje bodove pretplatnicima koji upućuju svoje prijatelje na njihove usluge. Ti poeni se zatim mogu koristiti za besplatne proizvode i posebne ponude. Sve što prijatelji treba da urade jeste da se registruju i uz svaku registraciju ostvare 600 poena.

Naučite kako da formirate igru i od nje profitirate

Ideja je beskonačno, pitanje je samo na koji način ćete ih iskoristiti. Da biste uspešno iskoristili uticaj koji vaše digitalne komunikacije mogu imati na sveukupne rezultate, neophodno je da dobro baratate konceptima digitalnog oglašavanja. Zato ne gubite vreme na kratkim kursevima koji će samo zagrebati površinu. Pronađite idealnu meru teorije i prakse koja će vam pomoći da ovladate svim neophodnim veštinama i uložite u to bar godinu dana kako biste bili sigurni da ste na dobrom putu.

Upišite obuku za marketing na internetu i napravite korak ka poslu kakav ste oduvek želeli.

Tim Edukacija