ELEKTRONSKA TRGOVINA U 2023. Ovo su ključni trendovi na koje elektronski trgovci moraju biti spremni ove godine
Vođen napretkom tehnologije, promenama u ponašanju potrošača i promenama u poslovnom okruženju, svet e-trgovine se stalno razvija. Od uspona mobilne trgovine do pojave novih metoda plaćanja i sve veće upotrebe veštačke inteligencije, niz ključnih trendova neprestano oblikuje industriju e-trgovine.
U nastavku teksta ćemo istražiti te promene i pružiti uvid u to kako preduzeća mogu da ih iskoriste da podstaknu rast i uspeh na online tržištu.
Ako želite da razvijate svoj brend u digitalnom svetu, važno je da na radaru imate sledeće aspekte.
Video-kupovina
Video-sadržaj je brzo postao važno sredstvo za brendove da dosegnu i uspostave interakciju sa publikom širom sveta. Zato možda i ne čudi što su kompanije počele da uključuju video-sadržaj u svoju strategiju e-trgovine. Na taj način lansiran je novi trend, video-kupovina. Kroz video-kupovinu, kupci dobijaju sjajno iskustvo kupovine iz udobnosti svojih domova. Za praksu koja je u stalnom porastu predviđa se da će postati još popularnija tokom 2023. godine.
Brendovi takođe mogu povećati angažovanje kupaca kroz podsticanje sadržaja koji stvaraju sami korisnici. Video-kupovina nudi nekoliko prednosti i za potrošače i za preduzeća. Primera radi, kupci mogu detaljno da pregledaju proizvode pre nego što se obavežu na kupovinu. Za preduzeća, s druge strane, ovakav način kupovine pruža koristan uvid u ponašanje kupaca, omogućavajući im da prilagode svoju ponudu tako da zadovolje njihove potrebe.
Novi vidovi plaćanja
Nove opcije plaćanja će dobiti na značaju tokom 2023. godine, pa će tako tradicionalne metode ustupiti mesto digitalnim rešenjima, što će dovesti do razvoja same industrije onlajn plaćanja. E-trgovine će se takođe razvijati zahvaljujući ovim novim opcijama, jer kupci sada mogu da brže i lakše vrše transakcije dok kupuju.
Razlog za to uglavnom je porast broja mobilnih novčanika kao što su Apple Pay, Google Pay i Samsung Pay, koji omogućavaju korisnicima da bezbedno čuvaju svoje informacije o plaćanju, a zatim koriste svoje uređaje za plaćanje.
U 2021. godini, 50% transakcija e-trgovine plaćeno je korišćenjem mobilnih novčanika, a očekuje se da će taj broj dostići 53% u 2025. godini, sudeći po istraživanju Safe Betting Sites.
Štaviše, kriptovalute kao što je bitkoin postaju sve popularnije među kupcima koji žele način plaćanja robe i usluga online koji ne podleže državnim propisima ili bankarskim taksama.
Mobilna kupovina
Mobilna kupovina je takođe postajala sve popularnija u protekloj deceniji, a predviđa se da će nastaviti svoj brzi rast u godinama koje dolaze. U stvari, prodaja putem mobilnih uređaja činila je 53% prodaje e-trgovine u 2021. godini. Sudeći po podacima koje je objavio Shopify, ona će dodatno porasti u ovoj godini.
Da bi iskoristili potencijal ovog trenda, brendovi za početak moraju osigurati da su njihove web stranice optimizovane za upotrebu na mobilnim uređajima. Ovaj zahtev uključuje efektan dizajn koji se prilagođava u zavisnosti od veličine ekrana i funkcija poput navigacije na dodir. Pored toga, velika brzina učitavanja web stranice je obavezna, jer svako usporavanje može znatno uticati na korisničko iskustvo i njihove interakcije.
Naučite kako da postignete uspeh u e-commercu
E-trgovina je industrija koja se stalno razvija i da biste se održali ispred konkurencije potrebno je značajno ulaganje vremena i truda. Kratki kursevi mogu pružiti neke uvide, ali da biste zaista savladali složenost e-trgovine, neophodno je investirati u sveobuhvatno obrazovanje koje pokriva sve ključne aspekte ove oblasti. Posvetivši najmanje godinu dana učenju i proširenju svojih veština, možete se opremiti znanjem i alatima koji su vam potrebni da biste uspeli na ovom, veoma konkurentnom, tržištu.
Zato upišite sertifikovani obrazovni program za e-commerce i napravite korak ka uspešnoj karijeri u elektronskoj trgovini.
Tim Edukacija
Kurtijev Srbin poziva na ubistvo Vučića! Nacrtao metu i priziva atentat na predsednika kao na Kenedija