USPEH NA INSTAGRAMU: Evo kako da radite sa algoritmom iza Instagrama tako da brzo dođete do dobrih rezultata
Sa preko milijardu aktivnih korisnika svakog meseca Instagram je postao jedna od najpopularnijih društvenih mreža. Važno je razumeti kako Instagramov algoritam funkcioniše da biste maksimalno iskoristili svoj sadržaj i efikasno komunicirali sa svojom publikom.
U nastavku teksta pronaći ćete neke od ključnih taktika i strategija koje možete koristiti za rad sa algoritmom Instagrama i koje će poboljšati vaš doseg i broj interakcija sa ciljnom grupom.
Bez obzira na to da li ste vlasnik biznisa, influenser ili jednostavno želite da razvijete svoj lični brend, dragoceni uvidi će vam pomoći da na Instagramu ostvarite svoje ciljeve.
Budite konzistentni sa objavama
Doslednost je ključna kada je u pitanju objavljivanje sadržaja na Instagramu, posebno ako želite da sarađujete sa algoritmom. Redovnim objavljivanjem, ne samo da ćete održati svoje pratioce angažovanim, već ćete takođe signalizirati algoritmu da je vaš nalog aktivan i da zaslužuje da bude predstavljen u fidu.
Kada je reč o formatu, važno je fokusirati se na video-sadržaj. Instagram sve više daje prioritet video-materijalima, jer ovaj format ima tendenciju da generiše veće stope interakcije od drugih vrsta sadržaja.
Uključivanjem animacija i video-klipova u svoju strategiju možete poboljšati svoje šanse da vas publika vidi i povećati svoj ukupan doseg na platformi.
Usredsredite se na opise, ne samo na slike
Pravljenje ubedljivih opisa je od suštinskog značaja za interakciju sa pratiocima i privlačenje njihove pažnje na Instagramu. Vaši tekstovi bi trebalo da budu zanimljivi, informativni i autentični, pružajući vašoj publici vredne uvide u vašu ličnost ili brend.
Da biste dodatno optimizovali svoje opise za Instagramov algoritam, važno je da koristite relevantne ključne reči i tarabe (hashtag). Uključivanje tih elemenata i u titlove u video-sadržajima može povećati verovatnoću da će vaše objave otkriti korisnici koji pretražuju određene teme ili interesovanja. Tako takođe možete proširiti svoj doseg i povezati se sa novim ljudima koji dele vaša interesovanja i vrednosti.
Podstaknite interakcije
Angažovanje, odnosno interakcija sa ciljnom grupom je ključni faktor u algoritmu iza Instagrama, a podsticanje razgovora je moćan način da se on pojača.
Svoje pratioce možete podstaći da se povežu sa vašim sadržajem postavljanjem pitanja, pravljenjem anketa i deljenjem materijala koje su stvorili i poslali upravo vaši korisnici.
Odgovaranje na komentare i direktne poruke takođe pokazuje da ulažete energiju u izgradnju zajednice i da negujete odnose sa svojom publikom. Kada vaš sadržaj pokrene smislen razgovor, Instagramov algoritam će tu činjenicu sigurno uzeti u obzir i dati mu prioritet.
Fokusirajući se na angažovanje (engagement), ne samo da ćete poboljšati svoju vidljivost na platformi, već ćete i stvoriti interaktivnije i lojalnije pratioce.
Uvek brinite o tajmingu
Vreme objavljivanja je sve na Instagramu, pa je važno da objavljujete sadržaje upravo onda kada su vaši pratioci najaktivniji. To znači da prilikom planiranja objava morate uzeti u obzir faktore kao što su njihova lokacija, vremenska zona i dnevna rutina.
Razumevanjem obrazaca ponašanja vaše publike možete maksimalno povećati svoj doseg i interakcije objavljivanjem u optimalno vreme.
Algoritam nagrađuje naloge koji brzo dosegnu visok nivo angažovanja, pa je važno da objavljujete baš onda kada je najverovatnije da će vaši pratioci biti aktivni na mreži. Kako biste pratili aktivnosti svoje publike i identifikovali najbolje vreme za objave, dodatno možete da koristite servis Instagram Insights.
Strateškim tempiranjem možete umnogome povećati svoju vidljivost i angažovanje, što na kraju podstiče vaš uspeh na ovoj mreži.
Naučite kako da postanete ekspert
Iako postoji mnogo taktika koje mogu poboljšati rezultate vaših napora na Instagramu, važno je prepoznati da uspeh na platformi zahteva čvrstu osnovu u digitalnom marketingu. Kratki kursevi mogu pružiti osnovno znanje, ali oni neće doneti značajnu vrednost vašoj karijeri ili poslu. Umesto toga, ulaganje najmanje godinu dana u sveobuhvatno obrazovanje može vam pomoći da razvijete neophodne veštine i stručnost za efikasan rad sa Instagramom i drugim platformama društvenih mreža.
Zato upišite sertifikovanu obuku za internet marketing i napravite korak ka svom poslu iz snova.
Promo
"SRBIJU I NJEN RAZVOJ NE SMEMO DA ZAUSTAVIMO" Oglasio se Vučić i poslao snažnu poruku: "Daću sve od sebe u naredne dve godine..." (VIDEO)