Tagovi: saveti, produktivnost, upravljanje vremenom, karijera, preduzetništvo

Upravljanje vremenom jedan je od faktora uspeha u gotovo svakoj oblasti života. Dobro raspolaganje vremenom znači da ste sposobni da organizujete svoje obaveze i aktivnosti na način koji vam omogućava da budete produktivni, ostvarite svoje ciljeve, ali i poboljšate kvalitet svog života.

U nastavku ćemo vam dati nekoliko ekspertskih saveta kako da unapredite svoje veštine upravljanja vremenom.

Napravite plan svojih aktivnosti

Napravite listu svojih obaveza i aktivnosti koje treba da obavite tokom dana, nedelje ili meseca. Ovakav plan će vam omogućiti da organizujete svoje vreme na način koji najviše odgovara vašem ritmu i da sprečite gubitak vremena na nebitne stvari.

Definišite prioritete

Nakon što definišete šta treba uraditi, odredite prioritete za svaku od svojih obaveza i aktivnosti iz prethodnog koraka. Postavite ciljeve i ustanovite šta je za vas najvažnije da postignete u narednom periodu. Na taj način ćete se usredsrediti na ono što je bitno, a ostale stvari će doći na red kada za njih budete imali vremena.

Budite realni

Budite realni u svojim očekivanjima. Nemojte preterivati sa obavezama koje planirate da obavite, jer time samo stvarate stres i osećaj neuspeha. Uvek se trudite da se držite svog plana, ali budite fleksibilni i spremni da prilagodite svoje aktivnosti prema promenama. Mnogi faktori mimo vaše kontrole mogu uticati na kašnjenja, promenu prioriteta i slične probleme.

Fokusirajte se na jednu stvar

Umesto da se prebacujete sa jedne aktivnosti na drugu, usredsredite se na jedan zadatak i završite ga pre nego što pređete na sledeći. Ovako ćete biti efikasniji i manje ćete gubiti vreme na prebacivanje sa jedne aktivnosti na drugi posao.

pexelssuzyhazelwood1226398.jpg
Tim Edukacija 

Koristite tehnologiju

Danas postoji mnogo alata i aplikacija koji vam mogu pomoći u upravljanju vremenom. Koristite ih kako biste sebi olakšali organizaciju i planiranje aktivnosti. Postoji mnogo besplatnih rešenja kao što su Google kalendar, Todoist ili Trello, koje bi trebalo da isprobate.

Uz ove savete i prilagođavanje vašeg plana i organizacije vašeg vremena prema potrebama, možete postati efikasniji i produktivniji u svemu što radite. Ali da biste zaista postigli uspeh, morate ovladati i drugim poslovnim veštinama kojima će efikasno planiranje služiti kao potpora.

Sertifikovana obuka za preduzetnika u trajanju od samo godinu dana je najbrži način da steknete samopouzdanje u donošenju odluka i osposobite se za vođenje svoje ili tuđe firme.

Tim Edukacija