KAKO DA POSTANETE PRODUKTIVNIJI: Pročitajte ove savete za efikasnije upravljanje vremenom
Tagovi: saveti, produktivnost, upravljanje vremenom, karijera, preduzetništvo
Upravljanje vremenom jedan je od faktora uspeha u gotovo svakoj oblasti života. Dobro raspolaganje vremenom znači da ste sposobni da organizujete svoje obaveze i aktivnosti na način koji vam omogućava da budete produktivni, ostvarite svoje ciljeve, ali i poboljšate kvalitet svog života.
U nastavku ćemo vam dati nekoliko ekspertskih saveta kako da unapredite svoje veštine upravljanja vremenom.
Napravite plan svojih aktivnosti
Napravite listu svojih obaveza i aktivnosti koje treba da obavite tokom dana, nedelje ili meseca. Ovakav plan će vam omogućiti da organizujete svoje vreme na način koji najviše odgovara vašem ritmu i da sprečite gubitak vremena na nebitne stvari.
Definišite prioritete
Nakon što definišete šta treba uraditi, odredite prioritete za svaku od svojih obaveza i aktivnosti iz prethodnog koraka. Postavite ciljeve i ustanovite šta je za vas najvažnije da postignete u narednom periodu. Na taj način ćete se usredsrediti na ono što je bitno, a ostale stvari će doći na red kada za njih budete imali vremena.
Budite realni
Budite realni u svojim očekivanjima. Nemojte preterivati sa obavezama koje planirate da obavite, jer time samo stvarate stres i osećaj neuspeha. Uvek se trudite da se držite svog plana, ali budite fleksibilni i spremni da prilagodite svoje aktivnosti prema promenama. Mnogi faktori mimo vaše kontrole mogu uticati na kašnjenja, promenu prioriteta i slične probleme.
Fokusirajte se na jednu stvar
Umesto da se prebacujete sa jedne aktivnosti na drugu, usredsredite se na jedan zadatak i završite ga pre nego što pređete na sledeći. Ovako ćete biti efikasniji i manje ćete gubiti vreme na prebacivanje sa jedne aktivnosti na drugi posao.
Koristite tehnologiju
Danas postoji mnogo alata i aplikacija koji vam mogu pomoći u upravljanju vremenom. Koristite ih kako biste sebi olakšali organizaciju i planiranje aktivnosti. Postoji mnogo besplatnih rešenja kao što su Google kalendar, Todoist ili Trello, koje bi trebalo da isprobate.
Uz ove savete i prilagođavanje vašeg plana i organizacije vašeg vremena prema potrebama, možete postati efikasniji i produktivniji u svemu što radite. Ali da biste zaista postigli uspeh, morate ovladati i drugim poslovnim veštinama kojima će efikasno planiranje služiti kao potpora.
Sertifikovana obuka za preduzetnika u trajanju od samo godinu dana je najbrži način da steknete samopouzdanje u donošenju odluka i osposobite se za vođenje svoje ili tuđe firme.
Tim Edukacija
NA ISTOM ZADATKU Vučić ih uċutkao rezultatima, pa potegli ljubitelje stranih para CRTU da vređa! Vlast nazvali ološem i udaraju najniže - NA PREDSEDNIKOVOG SINA