Slušaj vest

U organizaciji IAA Srbija, nacionalnog ogranka Međunarodnog udruženja za marketinške komunikacije (International Advertising Association), na svečanom koktelu dodeljene su titule NAJkoordinatora, NAJpredavača, NAJtima i NAJpolaznika edukativnog programa AcademIAA.

Tanja Petrović, predsednica UO IAA Srbija.JPG
Promo 

Ovaj jedinstveni program, koji IAA Srbija uspešno realizuje već deveti put zaredom, izdvaja se kao vodeća platforma za edukaciju i razvoj budućih lidera u oblasti marketinških komunikacija. Tokom tri meseca intenzivnog rada, 32 polaznika imalo je priliku da sarađuje sa gotovo 60 istaknutih predavača i panelista, koji su preneli svoja znanja, iskustva i viziju budućnosti industrije.

NAJkoordinator AcademIAA 2024.JPG
Promo 

Prema ocenama polaznika, specijalno priznanje NAJkoordinator pripalo je Marini Guzijan (Insights Manager for Nelt Brands, Nelt), titula NAJpredavačSandri Dejanović (Izvršniom direktoru prodaje, Alma Quattro.

Stručna komisija ocenila je i timove koji su, kao završni ispit, rešavali poslovni slučaj kompanije Telekom Srbija i izabrala tim broj 5 najbolje odgovorila na ovaj izazov. Članovi ovog NAJtima su: Stefan Radosavljević (Media planner, Media House), Ivana Janković (Business Insights Analyst, PepsiCo), Aleksandra Šapić (Digital account executive, Leo Burnett Beograd), Arijana Čapko (studentkinja, Fakultet tehničkih nauka u Novom Sadu), Neda Veseličić (Brend Specijalista, Zlatiborac), Stefan Kurandić (student, Fakultet Organizacionih nauka) i Dunja Krznarić Milinković (Project manager, Novohem i MDMG invest-chem).

NAJtim AcademIAA 2024.JPG
Promo 

Za NAJpolaznika, uzimajući u obzir više kriterijuma, kao što su prisustvo na predavanjima, kvalitet rešenja poslovnog slučaja, ocene organizacionog tima, proglašena je Jovana Subotić (Zamenik urednika, Ringier Serbia).

Sve što IAA radi usmereno je, direktno ili posredno, na budućnost struke. AcademIAA je projekat koji bez ikakve sumnje već devet godina ispunjava svoju misiju da edukuje i usavršava vredne i talentovane mlade ljude. Preko 100 ljudi je uključeno u realizaciju programa – polaznici, koordinatori, predavači, organizacioni odbor, organizacioni tim, partneri AcademIAA. Zahvaljujem svima koji su i ove godine bili uz IAA i zajedno sa nama radili na najva\nijem zadatku, a to je unapre]enje struke.

NAJpolaznik AcademIAA 2024.JPG
Promo 

Kao i do sada, program je podržao veliki broj partnera: A1 Srbija, Coca Cola, Rosa, Carlsberg Srbija, Garnier, Honor, Heineken, Imlek, Inspira grupa, McDonald’s, Neoplanta, Telekom Srbija, Atlantic Grand, Jaffa Crvenka, Štark, Zlatiborac, Alma Quattro, InStore i Advertiser Srbija. Zvanična agencija ovogodišnjeg programa – Ovations BBDO.

Promo