Instagram na 16 miliona videa, selfija i klikova ispred Tvitera
Ova aplikacija, koja se brzo razvija, na kojoj se dnevno okači 70 miliona fotografija i videa, popularna je u svetu mode i među tinejdžerima, za koje analitičari smatraju da imaju otpor prema Fejsbukovoj glavnoj aplikaciji zbog toga što njihovi roditelji koriste tu platformu.
Instagram, koji je Fejsbuk 2012. godine kupio za milijardu dolara, tek je počeo da ostvaruje prihod jer eksperimentiše sa sponzorisanim objavama i videima brendova kompanija kao što su „Livaj“ (Levi) i „Majkl Kors“ (Michael Kors), koje obično nalazimo u luksuznim ilustrovanim časopisima. Očekuje se da će tržište mobilnog oglašavanja premašiti 40 milijardi dolara ove godine, po istraživačkoj grupi eMarketer.
Mark Zakerberg, osnivač i izvršni direktor Fejsbuka, izjavio je da nijedna od aplikacija ove kompanije ne mora da žuri da prihoduje pre nego što ima milijardu korisnika.
Fejsbuk, koji ima 1,35 milijardi aktivnih korisnika mesečno, već šest uzastopnih kvartala prevazilazi očekivanja u smislu prihoda.
Akcije Tvitera, koji je u oktobru izjavio da ima 284 miliona aktivnih korisnika mesečno, opale su 41 procenat ove godine, dok se Volstrit brine o usporenom porastu broja korisnika. Fejsbukove akcije su porasle za 42 procenta.
Više od 30 milijardi fotografija je postavljeno na ovoj platformi, što je porast u odnosu na 20 milijardi u martu. Ali aplikacija se suočava sa mnoštvom rivala, koji se bore za pažnju mladih, uključujući aplikacije za ćaskanje koje su namenjene tinejdžerima, kao što su Kik (Kik), Jik-Jak (Yik-Yak) i Snepčet (Snapchat), gde korisnici mogu slati fotografije, koje se uklanjaju nakon izvesnog vremena.
Hannah Kuchler San Francisko
"INTERES ZA VRAĆANJE U SRBIJU SVE VEĆI" Predsednik Vučić: Oko Božića plan za povratak ljudi iz dijaspore