Istraživanja pokazuju da su se navike kupaca tokom epidemije virusa Covid 19 promenile, a u najvećoj meri se to odrazilo na online kupovinu, odnosno prodaju i načine na koje su prodavci dolazili do kupaca. Oni koji su imali razrađene svoje kanale online prodaje, odgovarajuće platforme i aplikacije, još više su utvrdili svoje pozicije na tržištu.

Mišljenja, dobijena anketiranjem menadžera velikih kompanija u Srbiji koje imaju razvijenu elektronsku trgovinu, jesu da će se po stabilizacije pandemije, stare navike kupaca vratiti, te je pored razvijanja internet prodaje, izuzetno važno uporedo ulaganje u razvijanje maloprodajnih mreža.

kurir--7-maj-2021--prva.jpg
Foto: Promo

E-commerce je u ovom trenutku izuzetno važan za poslovanje i sasvim je sigurno da će se beležiti njegov dalji rast, i globalno i u Srbiji. Ono što se trenutno može zapaziti je da su u vremenu socijalnog distanciranja uspešno nastavile poslovanje one kompanije koje se bave trgovinom, a koje su prepoznale važnost e-commerca. Digitalna rešenja su se pokazala važnim, a sve inovacije na ovom polju koje vode ka podržavanju osećaja sigurnosti kod kupaca, donela su značajne rezultate kompanijama koje su Internet prodaji prišle na taj način. Posmatrati proces e-commerca kao “kupovinu”, tj. iz ugla kupca, a ne samo kao “prodaju”, tj. iz ugla prodavca, omogućila je “elektronsku” dostupnost artiklima, kao i svim informacijama koje mogu biti značajne u procesu kupovine.

kurir--7-maj-2021--druga.jpg
Foto: Promo

Online kupovina je već godinama prisutna na tržištu Srbije, ali je bila ograničena na neke manje predmete za domaćinstvo. Period u kome smo, učinio je i kupce fleksibilnim, tako da su počeli putem internet prodavnica da kupuju i mnogo krupnije stvari, poput nameštaja. Primer brenda koji je išao ispred svog vremena, kada je online prodaja u pitanju, jeste kompanija Forma Ideale, koja već deceniju ima razvijenu online prodaju. Forma Ideale konstantno uvodi novine i olakšava svojim vernim kupcima da se opredele za online kupovinu, pa su kao podrška kupcima u Internet prodavnici snimljena i video uputstva za sklapanje više od 300 artikala. Idealan odnos cene i kvaliteta proizvoda, uz detaljan opis proizvoda, uputstva za montaže, doveli su do toga da se kupci smelo odlučuju na ovaj vid kupovine, o čemu govori i činjenica da je Internet prodavnica u prošloj godini, kao „virtuelni salon nameštaja“ bila u samom vrhu po broju ostvarene prodaje među skoro četrdeset salona nameštaja Forma Ideale.

Forma Ideale „Miljenik potrošača“

foto: promo

Poštrošači su izabrali svoj omiljeni brend u kategoriji „Nameštaj” – Forma Ideale! U organizaciji udruženja „Moja Srbija” po prvi put su dodeljena priznanja „Miljenik potrošača” za omiljene brendove na tržištu Srbije, gde je u kategoriji „Nameštaj” najviše glasova dobio brend Forma Ideale.

Promo tekst