Bivši saborci se prozivaju na Fejsbuku i Tviteru, đilasovci tadićevce da su ukrali logo od Francuza, ovi njih da kradu od latino desničara

BEOGRAD - Pivo „jelen“ i veverice kao oružje.

Kako se bliže izbori, na društvenim mrežama sve je više čarki između Demokratske stranke i Nove demokratske stranke.

Jedan od poslednjih primera je fotografija na kojoj se vidi kako su doskorašnji stranački saborci postavili svoje štandove jedan do drugog, pri čemu su aktivisti DS iskoristili priliku da se našale na račun novog vizuelnog identiteta Nove demokratske stranke! S druge strane, protivnici NDS uzvratili su prozivkama da su i spot i slogan DS u ovoj kampanji samo vešto iskopirani tuđi marketinški projekti!

Naime, nakon što je Nova demokratska stranka predstavila novi logo, koji nije ni nalik vizuelnom identitetu Demokratske stranke, demokrate su dobile ideju za sprdanje s dojučerašnjim stranačkim kolegama. Sam logo NDS, koji je crvene boje, sa „strelicama“ koje su okrenute na levu stranu kao na onom za „sitroen“, inspirisao je demokrate da na svom štandu postave strelicu u suprotnom pravcu, s potpisom „Promocija sitroena“. Jednu od šala predstavlja i fotografija mobilnog telefona koja je takođe osvanula na društvenim mrežama, a na kojoj je prikazano kako se na poziv Borisa Tadića pojavljuje fotografija starog spačeka uz znak „sitroena“. Ispod piše „Na novoj adresi“, što je suprotno od slogana DS „Demokratija na staroj adresi“.

S druge strane, protivnici DS uočili su da demokrate nisu pokazale ni trunku kreativnost u promociji svoje stranke, što su iskoristili da ih isprozivaju za bezidejnost. Tako je na društvenim mrežama osvanuo video-spot radikala iz Argentine koji, ruku na srce, neodoljivo podseća na spot DS u ovoj predizbornoj kampanji. Đilasova stranka je, po svemu sudeći, jednostavno ukrala ideju iz kampanje argentinske Radikalne građanske unije iz 2009. godine i prilagodila je svojim potrebama. Pored toga, demokrate su, uočili su tviteraši, „pozajmile“ i slogan „Beograd zna zašto“ iz reklame za pivo „jelen“ u kojoj se kaže: „Muškarci znaju zašto“.

Da se u DS kuhinji ozbiljno krčkaju čarke s novodemokratama, svedoče i brutalni potpisi ispod fotografije kandidata za gradonačelnika NDS Aleksandra Rankovića. Ranković je, preko granica dobrog ukusa, predstavljen kao psihopata, a fotografija je potpisana sledećim rečima: „Mama i tata su mi kupili vevericu, a ja sam joj otkinuo glavu“. Pošto su idejni tvorci ovih sprdnji bili veoma inspirisani Rankovićevim izrazom lica, fotografija je dobila i svoju drugu verziju, sa još jednim potpisom: „Šta mene kandiduje za gradonačelnika? Sveee! Aaaaaaaaa!!!“