Iz UTS poručuju da njihov "spot govori samo o rezultatima rada Mlađana Dinkića kao ministra i nema govora o kršenju Zakona o oglašavanju

BEOGRAD - Ujedinjeni regioni Srbije su sve svoje izborne spotove uradili u skladu sa propisima i ni na koji način nisu prekršili Zakon o oglašavanju, saopšteno je iz te stranke.

Odgovarajući na upozorenje Republičke radiodifuzne agencije da bi emitovanje njihovog spota moglo biti zabranjeno jer se u njemu prikazuje logo poznatih svetskih kompanija iz UTS poručuju da njihov "spot govori samo o rezultatima rada Mlađana Dinkića kao ministra i nema govora o kršenju Zakona o oglašavanju".

Mlađan Dinkić, u svojstvu ministra ekonomije, započeo je pregovore, pomagao u realizaciji i na kraju svojeručno potpisao ugovore između pomenutih kompanija i Vlade Srbije, saopštio je URS.

Član Saveta RRA profesor Goran Peković prethodno je danas rekao da se "u spotu očigledno krši Zakona o oglašavanju, jer gledaoci stiču utisak da te kompanije podržavaju kampanju URS-a", dok je zamenik predsednika Saveta RRA Goran Karadžić najavio da će to biti jedna od tema sednice tog tela, koja je zakazana za ponedeljak.

Karadžić je rekao da su službe RRA "uočile" moguć problem i obavestile Savet RRA da se u jednom od spotova URS pojavljuje logo drugih firmi i kompanija.

Karadžić je objasnio da će Savet RRA, ukoliko bude smatrao da ima elemenata kršenja Zakona o oglašavanju, uputiti prekršajnu prijavu, pa će konačnu reč o tome dati Prekršajni sud.

Peković je izjavio da će Savet RRA najverovatnije tada doneti i odluku da emiterima naloži da prestanu sa emitovanjem tog spota.

URS, međutim, ističe da navedena optužba nije stav Saveta RRA, već lični stav samo jednog člana koji je postavljen u toj instituciji i to na predlog DS i može se, kako su naveli, tumačiti kao pritisak na ostale članove Saveta pred sednicu u ponedeljak, a nikako kao stav RRA.

"Spot URS-a se emituje već desetak dana, a pojedinci u RRA su se tek sada, kada smo prozvali DS da zloupotrebljava funkciju predsednika države zarad partijske promocije, setili da nešto nije u redu sa našim spoto. Zasto su ćutali deset dana?", navedeno je u saopštenju.

URS još objašnjava da se ni u jednom segmentu spota i ni na koji način ne implicira bilo kakva podrška stranih kompanija predizbornoj kampanji URS.