Samo u prvih osam meseci skupštinskih zasedanja na troškove prevoza parlamentaraca izdvojeno je vrtoglavih 46.395.974 dinara

BEOGRAD - Da je uspeo plan bivšeg ministra Milana Bačevića i da je izgrađen kanal Morava poslanici Skupštine Srbije mogli bi na zasedanja dolaziti brodom, jer im član 17 iz Zakona o primanjima narodnih poslanika i to dozvoljava. Isti član im daje pravo i da u Beograd iz cele Srbije doleću avionom.

Većina poslanika je izjavila da u parlament dolaze sopstvenim automobilima, ali je malo ko bio voljan da komentariše da li bi sporni član trebalo menjati.

- Na sednice uvek dolazim privatnim automobilom i jedina pogodnost koju koristim odnosi se na putarinu. Vrlo rado ću biti sagovornik kada su uštede u pitanju, bilo da su one velike ili male - kaže šef poslaničke grupe naprednjaka Zoran Babić i dodaje da o članu 17 treba napraviti debatu sa ciljem da se nađe optimalno rešenje.

Poslanik Demokratske stranke Dragan Šutanovac tvrdi da nikada nije putovao na račun države, pogotovo ne brodom ili avionom.

- Na sednice dolazim privatnim vozilom ili pešice. Mogućnost dolaska avionom je recidiv prošlosti kada su poslanici sa Kosova mogli da, sa aerodroma u Prištini, avionom dođu na zasedanje - kaže Šutanovac.

Marinković: Sporni član bio primeren u vreme SR Jugoslavija

Potpredsednik Skupštine Srbije Vladimir Marinković na zasedanja dolazi sopstvenim automobilom i smatra da član 17 treba menjati.

- Smatram da treba promeniti taj član, pošto mogućnost dolaska avionom i brodom ne postoji i bio je primeren dok je postojala SR Jugoslavija, a nakon toga zajednica Srbija i Crna Gora. Iz bilo kog grada i opštine se u Beograd može stići za najviše četiri sata. Mislim da bi bilo značajno da unapredimo železnički saobraćaj i infrastrukturu, pa bi se iz bilo koje tačke u zemlji do Beograda dolazilo za veoma kratko vreme - kaže Marinković.

(Alo.rs)