Čelnici SPS povukli nogu – juče su obišli poljoprivredno dobro u Kovinu i po starom političkom običaju pozirali sa životinjama

BEOGRAD - Životinje, drž‘te se! Socijalisti su otvorili sezonu maženja krava i igranja s teladi, a lider SPS Ivica Dačić i njegov zamenik Aleksandar Antić prvi su to u aktuelnoj predizbornoj kampanji ovekovečili fotografijama.

Ministar rudarstva i energetike Aleksandar Antić uslikao se pored krave, dok se šef SPS Ivica Dačić igrao sa teletom, koje ga je celog oblizalo.
- Dačić i ja smo tokom jučerašnjeg dana posetili Grocku, Smederevo i Kovin. U Kovinu smo, između ostalog, posetili i poljoprivredno dobro. Postoje neke slike, ali ne znam ko ih sve ima - kroz osmeh je objasnio Antić kako je protekao dan sa Ivicom Dačićem.
ivica-dacic-aleksandar-antic-krava-tele.jpg
Beta 

Podsetimo, Bogoljub Karić prvi je, 2004. godine, uveo zelenu salatu kao važan detalj u predizbornoj kampanji, a danas je to neizbežan i oproban recept, kojeg se većina naših političara pridržava. Vuk Drašković je mazio ovce, Borisa Tadića smo videli s kozama i kravama, pa čak i bumbarima, a nisu zaostajali ni Dragan Ðilas, pa Mlađan Dinkić sa ajvarom, Čedomir Jovanović i mnogi drugi.

Marketinški stručnjak Cvijetin Milivojević kaže da je sve to kod nas već viđeno.
- Od Slobodana Miloševića, koji je pitao tokom jedne izborne kampanje koliko krava daje mleka po grlu, preko Zorana Ðinđića, koji se takođe slikao na stočarskim farmama, Borisa Tadića, koji je obilazio farme teladi, pa pitao da li piju sedative - to je kao neki silazak bogova na zemlju, odnosno avatar varijanta, u kojoj se pokušava pokazati kako političari nisu udaljeni od svog naroda i kako ipak razumeju njihove probleme - kaže Milivojević i dodaje da ne bi bilo smešno da to rade češće, van izbornih kampanja.

Igrarija
POMUZITE KRAVU S TADIĆEM

Kreatori jedne video-igrice na šaljiv način su ilustrovali kako izgleda trenutak kada bivši predsednik Srbije Boris Tadić muze kravu. Igrica je nosila naziv „Pomuzi kravu“, a u opisu je stajalo: „Pred tobom je zadatak da mu pomogneš u snimanju predizbornog spota“. Cilj igrice bio je da se pomuze što više mleka za 30 sekundi.