ŠEF NA DRŽAVU: Srećko Šojić bi razbio na izborima!
Narod je zasićen istrošenim političarima i jedva bi dočekao kandidata za predsednika Srbije poput lika iz popularne TV serije koji tumači Lane Gutović, ocenjuju stručnjaci za marketing i analitičari
Kurir je juče objavio da će se glumac Milan Lane Gutović kandidovati na predsedničkim izborima, ali kao lik Srećko Šojić, koga tumači u popularnoj seriji „Bela lađa“. Gutović je naša saznanja komentarisao u Šojićevom stilu, tvrdeći da to nije istina i slagao kao tipičan političar.
Podrška Šojićevoj kandidaturi gotovo istog momenta stigla je od Ljubiše Preletačevića Belog iz Mladenovca, koji je, takođe, parodirajući našu politiku, osvojio 22 odsto glasova na lokalnim izborima.
Kampanja sa dva padeža
- Svakako ćemo dati podršku kandidatu Srećku Šojiću. To je slična priča kao naša, iako se nismo setili Šojića kad smo ulazili u priču - otkriva Preletačević.
Ovaj mladenovački politički šoumen objašnjava i zbog čega se on neće kandidovati na predstojećim izborima za šefa države.
- Nemamo kapacitet da se kandidujemo i za predsedničke izbore i da se na taj način širimo, suviše je kratak period do raspisivanja izbora. Nismo ni hteli da se bavimo politikom, ali smo uspeli i kreativci smo. I kad bi postojala mogućnost da se kandiduje neko od nas, možda bismo čak i pobedili i tada bismo svakako predstavljali isključivo narod. Ali, niko nema petlju, nesvesno nam se i ovo dogodilo - priznaje Preletačević.
Direktor PR agencije „Pragma“ Cvijetin Milivojević tvrdi da bi takav bio podesan za obradu i da bi marketinški eksperti imali dobru poziciju u početku.
- Šojić je brend i time je u startu dobro pozicioniran. Na to bi bilo neophodno izgraditi njegov karakter. Došlo je vreme takvih kampanja jer su birači zamoreni od ozbiljnih kampanja. Videli smo kako je u Americi autsajder Donald Tramp, koristeći originalnost svoje kampanje, došao u poziciju da bude predsednički kandidat republikanaca. Rezultat može doneti ta vrsta neobičnosti, provokativnosti, nonšalancije ili naši primeri poput Šojića i Preletačevića, koji će ismejavati političku scenu i otvarati oči ljudima koji su opterećeni suvoparnim političkim pričama - objašnjava Milivojević.
On ističe da, kad je reč o rezultatu, nije nužno da se misli na nečiju pobedu.
- Cilj predsedničke kampanje nije uvek da se pobedi, već i da biste podigli nivo prepoznatljivosti, ispitujete procenat podrške... Šojićeva kampanja bila bi potpuno drugačija jer bi skretala pažnju na drugi način. Ne bi bila vezana samo za političku rubriku u medijima nego i za zabavnu, društvenu, sport, gde se obraćate široj ciljnoj grupi - kaže Milivojević.
Marketinški stručnjak i direktor agencije „Reprezent sistem“ Bora Miljanović slaže se da bi kandidat poput Šojića dobro prošao na izborima.
- Dok god smo zasićeni političkim likovima koji su tu više od 20 godina i ne budemo li imali mlade i sveže političke nade, takvi izmišljeni likovi poput Šojića i u realnom životu imaće veliku prođu - zaključuje Miljanović.
Bratislav Jugović takođe u trci
KREĆE U KAMPANJU KAO LAŽNI DOKTOR NAUKA
Potpredsednik Pokreta socijalista Bratislav Jugović najavljuje da će se za predsedničke izbore kandidovati kao lažni doktor nauka.
- U oktobru ću se definitivno odlučiti da li ću biti kandidat ili ne, ali sam blizu te odluke. A ako izađem na izbore, izaći ću kao lažni doktor nauka. Moj otac, brat, dve sestre od tetke, snajka i mnogi drugi iz familije jesu doktori nauka i niko nije na privatnom univerzitetu, svi su na državnim univerzitetima. Ja sam na tom hlebu porastao i na ovaj način želim da branim hleb koji me je nahranio - kaže Jugović.
SRBIJA JE ZA MENE NAJVEĆA SVETINJA, A NJEN NAPREDAK – MOJ NAJVEĆI I NAJTEŽI ZADATAK Vučić: Borim se za to da naši ljudi imaju dobru i sigurnu budućnost (VIDEO)