IVAN NINIĆ O ŠTELOVANJU POSLA KOJI DOBIJAJU ZAŠTITNICI VLASTI: Tri faze do dobijanja najbolje ponude!
Agencija „Nova PR“ Nebojše Krstića lepo prihodovala od obuke radnika za „organizaciju sastanaka s medijima“
Marketinška firma „Nova PR“ Nebojše Krstića, bliskog saradnika i vodećeg marketinškog stručnjaka vladajuće koalicije, dobila je posao od 492.000 dinara sa Aerodromom „Nikola Tesla“ za realizaciju treninga „organizacija sastanaka s predstavnicima medija“.
Direktor Centra za vladavinu prava Ivan Ninić kaže za Kurir da su analize korupcije u sektoru javnih nabavki koji se tiču marketinških usluga pokazale da u Srbiji godinama postoji veliki problem kod ugovaranja usluga putem tzv. narudžbenice:
Štelovanje vrednosti
- U ovom slučaju, prva faza je štelovanje vrednosti posla da bude ispod zakonske granice nabavke male vrednosti. Druga faza je upućivanje poziva odabranim agencijama da dostave ponudu. I treća faza je izbor „najpovoljnije“ ponude. Često jedan dinar ili decimala budu presudni. Kada ovako suzite konkurenciju, lako dođete do željenog favorita i sve to, naravno, bude u skladu sa zakonom. Tako 25 godina funkcioniše javni sektor u Srbiji - ističe Ninić.
Posle realizacije treninga „Nova PR“ je, kako piše portal Espreso.co.rs, postupila velikodušno i rukovodstvu Aerodroma organizovala gratis predavanje.
Korupcija u poslovima
- AD Aerodrom „Nikola Tesla“ Beograd putem narudžbenice, a po osnovu najpovoljnije ponude, ostvario je saradnju sa PR agencijom „Nova PR“. Na osnovu sprovedenog postupka nabavke za uslugu „organizacija sastanaka sa predstavnicima medija“, Aerodrom „Nikola Tesla“ Beograd ostvario je saradnju sa agencijom „Nova PR“ putem narudžbenice, na iznos od 492.000 dinara, koja je bila aktivna od 17. 6. do 31. 12. 2016 - rekli su iz pres-službe Aerodroma.
Ekipa Kurira
"S PREDSTAVNICIMA KOMPANIJE ZIĐIN O DALJOJ SARADNJI" Vučić posle sastanka: Posebno smo se osvrnuli na ekonomski značaj projekata i otvaranje novih radnih mesta