Premijerka Srbije Ana Brnabić saopštila je na današnjoj sednici članovima vlade informaciju o radu Kontakt centra, navodeći da je za devet meseci rada procenat obrađenih i odgovorenih predmeta građanima 89 odsto.

Kontakt centar je na predlog premijerke formiran u okviru veb sajta Vlade Srbije 5. novembra prošle godine i time je prvi put ostvarena neposredna komunikacija vlade sa građanima, koji su u roku od 72 sata dobili odgovor na brojna pitanja, postavljana svim ministarstvima i institucijama, saopštila je Kancelarija za saradnju sa medijima.

ana-brnabic-dragan-gojic.jpg
Beta/Dragan Gojić 

Premijerka je pohvalila rad svih kabineta, s obzirom na to da je procenat obrađenih i odgovorenih predmeta 89 odsto.

U periodu od 5. novembra 2018. godine do 30. jula ove godine pristiglo je ukupno 3.867 zahteva građana na koje je, u skoro 90 odsto slučajeva, odgovoreno u roku od 72 sata.

(Kurir.rs/Tanjug)