MARJANOVIĆ: Propadanje Ikarbusa počelo u vreme Dragana Đilasa
Vrhunac licemerja je da Đilasov šef odborničke grupe Nikola Jovanović brine o Ikarbusu kada svi vrlo dobro znaju da je propadanje Ikarbusa započelo u vreme kada je gradonačelnik Beograda bio Jovanovićev šef Dragan Đilas koji je umesto Ikarbusovih autobusa usred ekonomske krize kupovao duplo skuplje Solarisove autobuse i time direktno doprineo potpunom urušavanju Ikarbusa.
Ovo poručuje Radoslav Marjanović, zamenik šefa odborničke grupe SNS u Skupštini grada Beograda.
- Dragana Đilasa, dok je bio na funkcijama, uopšte nije zanimalo da rešava probleme domaćih kompanija i radnika, on se tada ažurno bavio razvijanjem svog biznisa obezbedivši svojim komapnijama 619 miliona evra prihoda, dok su Ikarbus, ali i desetine drugih domaćih kompanija propadale. Dok su radnici širom Srbije ostajali bez posla Đilas je sebi obezbedio lično bogatstvo od preko 25 miliona evra - navodi Marjanović.
- Očigledno je da je politika istrošenih kadrova Demokratske stranke danas okupljenih u Savezu za Srbiju teranje investitora, u slučaju Ikarbusa kineskog investitora, koji je započeo preuzimanje ove kompanije čime će se dugoročno rešiti problem Ikarbusa uz zadržavanje celokupnog proizvodnog programa Ikarbusa i razvijanje novih modela elektroautobusa. Podsećam javnost da je u 2019. godini nabavljeno 244 nova autobusa kojima se unapređuje javni prevoz u Beogradu. Gradska vlast predvođena Srpskom naprednom strankom nastaviće da nabavnja nove autobuse ali će isto tako zajedno sa republičkom vlašću dugoročno rešiti problem Ikarbusa koji Dragan Đilas nije bio sposoban da reši - zaključuje zamenik šefa odborničke grupe SNS.
(Kurir.rs)
NIMALO SE NISMO UPLAŠILI SILEDŽIJA, NE DAMO IM SRBIJU! Vučić se obratio građanima: Srbiju im nećemo dati nizašta na svetu, jer Srbiju volimo više od svega