Tek što je poleteo za London, avion u kojem se nalazio premijer se pokvario. Posada morala da istoči gorivo da letelica ne bi eksplodirala

BEOGRAD - Opasno putovanje.
Premijer Srbije Ivica Dačić preživeo je juče pravu dramu kada je Vladinim avionom „falkon“ krenuo u London, na vaterpolo utakmicu srpske reprezentacije i zatvaranje OI.

Naime, kako Kurir saznaje u kabinetu predsednika Vlade Srbije, tek što je poleteo s aerodroma u Surčinu, avion u kojem su bili Dačić i šef diplomatije Ivan Mrkić pokvario se!

- Nastala je prava drama među posadom u avionu jer znaju da se u prošlosti često kvario. Kapetan i posada su morali da u letu istaču gorivo iz rezervoara da se avion pri prinudnom sletanju ne bi zapalio! Na kraju su uspeli da se vrate do Surčina i prinudno slete na beogradski aerodrom. Premijer je morao da čeka oko pola sata kako bi se kvar otklonio i avion dodatno proverio. Zatim su ponovo poleteli za London - ispričao je naš izvor sa lica mesta i dodao:

- Svi su bili pribrani i niko nije paničio, naročito ne premijer. Bio je smiren i pratio je situaciju. Slušao je sva uputstva posade. Naravno da nikome nije prijatno, ali se, srećom, sve dobro završilo i već posle tri sata bili su u prestonici Velike Britanije.Premijer juče nije odgovarao na pozive i poruke Kurira.



Svi kurcšlusi aviona Vlade

♦ maj 2012 - zbog kvara na Vladinom avionu „falkon“, Cvetković nije otputovao u Brisel
♦ april 2011 - Ivica Dačić izbegao incident jer je kvar na „falkonu“ otkriven uoči poletanja s aerodroma u Budimpešti
♦ mart 2011 - Vuk Jeremić čekao tri sata na aerodromu u Parizu da mehaničari otklone kvar na „falkonu“
♦ decembar 2010 - Cvetković vraćen na beogradski aerodrom sa leta za Bugarsku zbog nedozvoljenih potresa na „lir džetu“
♦ novembar 2010 - Cvetković, umesto u Prag, morao da sleti u Karlove Vari zbog problema s uređajima za sletanje po magli na „lir džetu“
♦ avgust 2010 - Dragan Šutanovac odleteo „falkonom“ za Bagdad tek pošto je otklonjen kvar na motoru
* Avio-služba Vlade na raspolaganju ima „falkon 50“, proizveden 1981, i „lir džet 31a“ iz 1991.



S. MALIŠIĆ - B. BOJIĆ