Jeftin marketing i ulični trikovi sredstva su kojima se služi DS svih ovih godina, pa otuda veruju da su svi isti kao oni, manipulatori kojima su uvek bili preči uskostranački interesi i fotelje od dobrobiti za sve građane Srbije, navodi se u saopštenju SNS.

BEOGRAD - Srpska napredna stranka (SNS) odbacila je danas ocenu šefa poslanika opozicione Demokratske stranke Borislava Stefanovića da su poslednji događaji u vezi sa Kosovom marketing. Naprednjaci su u saopštenju naveli da nisu nimalo iznenađeni stavom Stefanovića i DS, koji napor državnog vrha da se "konačno svi u Srbiji ujedine i slože, kako bi našli najbolje rešenje u ovom teškom trenutku, vide kao marketing".

"Jeftin marketing i ulični trikovi sredstva su kojima se služi DS svih ovih godina, pa otuda veruju da su svi isti kao oni, manipulatori kojima su uvek bili preči uskostranački interesi i fotelje od dobrobiti za sve građane Srbije", navodi se u saopštenju SNS.

Naprednjaci su ocenili da DS "u svemu vide priliku da profitiraju, pa čak i na uštrb drzavnih i nacionalnih interesa".

Za razliku od demokrata, Srpska napredna stranka vodi ozbiljnu, odgovornu, državotvornu politiku i rešava nasleđene nagomilane probleme, koje demokrate "nisu imali hrabrosti ni da pogledaju, a kamoli da reše", saopštio je SNS.

Šef poslaničke grupe Demokratske stranke Borislav Stefanović ocenio je ranije danas da su predstavnici Srba sa Kosova pristali na briselski sporazum, a da razgovori sa predstavnicima vlade služe za "marketinške i stranačke svrhe". "Svima je jasno da su politički predstavnici Srba sa Kosova u neku ruku pristali na to, a da ovo služi, pre svega, u marketinške i stranačke svrhe, sav ovaj igrokaz koji se odvija poslednjih nekoliko dana", rekao je Stefanović novinarima u Skupštini Srbije.