Uporni pokušaji dela opozicije da na tragediji u Novom Sadu, u kojoj je poginulo 14 ljudi, zarade neki politički poen za sebe pretvara se u festival velikog neznanja i još veće zluradosti. Baš takav je bio i poslednji nastup kopredsednika Zeleno-levog fronta Radomira Lazovića koji u ovim groznim danima žalosti i tuge cele nacije želi da po svaku cenu poentira, ali ispada da je bolje bilo da je ćutao.

undefined
Nemanja Nikolić 

Lazović je izašao u javnost da saopšti kako Železnička stanica Prokop u Beogradu nema upotrebnu dozvolu, a Most na Adi je tu dozvolu dobio 2019. godine, dakle osam godina nakon otvaranja za saobraćaj. Lazović je imao osam celih godina da ukaže na situaciju sa Mostom na Adi, ali je propustio to da uradi. Pretpostavka je da mu to prosto nije politički odgovaralo, ili je svih ovih godina bio slep i glup, pa se odjedanput 7. novembra 2024. godine probudio ovako pametan i progledao.

0701-zorana-jevtic.jpg
Zorana Jevtić Dragan Đilas

Jasno je Lazoviću šta je Draganu Đilasu, tadašnjem gradonačelniku Beograda, značio taj most. Zna Lazović da je Đilas pustio Most na Adi za Novu godinu, 31.decembra 2011. godine kao deo predizborne kampanje za izbore koji su održani 2012. godine. Seća se Lazović i da je Đilas tada platio 12 miliona evra kao "nagradu" izvođaču za puštanje mosta za saobraćaj za Novu godinu. Sigurno je Lazoviću u pamćenju ostao i spektakularni vatromet, posebno plaćen da bude najskuplji u istoriji Beograda.

Lazoviću i svima njima u toj opozicionoj koloni eto do 2019. godine nije smetalo što Đilasov ponos i simbol njegove vlasti nema upotrebnu dozvolu. 

Dvostruki aršini i licemeran odnos prema svemu i dalje su glavne odlike njihove političke borbe i izgleda da od toga neće odustati.  

Kurir.rs