U susret jubilarnim 30. Danima ludaje, manifestaciji posvećenoj naradžastim džinovima, nadležni predlažu da ta boja postane zaštitni znak Kikinde

KIKINDA - Turistički poslenici rešili su ozbiljno da porade u pogledu brendiranja Kikinde, grada bundeva. Saglasni su u oceni da naradžasta treba i mora da postane prepoznatljiva gradska boja.
Sve su prilike da će Kikinda desetine hiljada gostiju na ovogodišnjim jubilarnim 30. „Danima ludaje“, dočekati odevena u naradžasto :
- Naša je ideja da svim sportskim klubovima koji nose ime grada, primarni dresovi budu narandžasti. Po toj boji , Kikinđani treba da budu prepoznatljivi- kaže za Kurir Saša Tanackov, sekretar Sekretarijata za lokalni ekonomski razvoj i turizam.
kikinda-narandzasta-iniscijativa.jpg
Foto: Saša Urošev


I ovde brendiranju varoši na severu Banata nije kraj, jer je Kikinda i grad sova i mamutice Kike:
-Vlasnicima restorana predložili smo da postojeće menije obogate sa “mamutskom šniclom” ili “mamutskom pljeskavicom”. Zašto da ljubiteljima prirode koji sve češće u Kikindu hrle da vide najveće zimovalište sova ušara na svetu, ne ponudimo “sova voćni kup”. Verujem da bi turisti vrlo rado kupili medenjake u obliku ludaje, sove ili mamuta-uveren je Tanackov.
kikinda-narandzasta-iniscijativa.jpg
Foto: Saša Urošev


Lokalna samouprava spremna je da sugrađanima preduzetničkog duha obezbedi lokal u strogom centru grada, kako bi turisti na jednom mestu mogli da kupe suvenire i rukotvorine s prepoznatljivim motivima Kikinde.

Da su konkretni potezi u pogledu breniranja neophodni, potvrđuje i Milan Ružić, predsednik Centra za zaštitu sova Srbije. U Kikindi je nedavno bio “desna ruka” ekipi serijala "One planet" u produkciji BBC, tokom snimanja dokumentarnog filma o najvećem zimovalištu sova na svetu. Procene su da će ceo serijal i segment o jednom danu sova ušara, videti oko 500 miliona gledalaca:
- Ako želite da profitirate od eko turizma, pod hitno morate da poboljašate smeštajne kapacitete. Hotel “Narvik” godinama ne radi, tako da je gostima na raspolaganju nekoliko hostela. Postojeći broj restorana nije dovoljan za veći broj gostiju. Mršav je izbor suvenira i rukotvorina s motivama sove, mamuta i ludaja. Ideje sa breniranjem Kikinde su dobre. Samo napred- kaže Ružić.

kikinda-narandzasta-iniscijativa.jpg
Foto: Saša Urošev

(S.U.)