Zbog rekonstrukcije nadvožnjaka u Kraljevu, izgrađenog 1988. godine, koja je trebalo da bude završena do kraja avgusta ove godine, teretni kamioni i šleperi već mesecima prolaze kroz centralne kraljevačke ulice, a najveća saobraćajna gužva stvara se u popodnevnim i večernjim časovima u Ulici Vojvode Stepe, kod Male pijace.

"Svakodnevno dolazi do kolapsa u saobraćaju. Ponekad su kolone vozila duge i po nekoliko stotina metara, i u njima se, osim automobila, nađu kamioni, šleperi i autobusi. U tim situacijama jedino pešaci mogu da “izbegnu” gužvu i tada prolaze brže nego ostala vozila u koloni. Jedino vikendom možemo malo da „odahnemo“, kažu građani koji žive u ovom delu grada.

raskrsnica-kod-male-pijace.jpg
Foto: Kurir/Jovan Slijepčević

Kako je u saopštenju lokalnom nedeljniku “Ibarske novosti“ navelo Odeljenje za odnose sa javnošću Javnog preduzeća „Putevi Srbije“, na nadvožnjaku se i dalje radi, ali zbog izmene projekta, rokovi i cena nastavka radova biće poznati tek po okončanju nove javne nabavke i izbora novog ponuđača radova, što direktno utiče na završetak ovih radova.

"Napominjemo da su dejstvo vode i soli, kao i neadekvatno odvodnjavanje atmosferskih voda glavni uzroci propadanja nadvožnjaka, a najveća oštećenja su oštećenje glavnih nosača na obe strane po celoj dužini, kao i na naglavnim gredama stubova, a oštećene su i pešačke staze. Garantni rok za izvedene radove biće pet godina, za konstruktivne elemente deset godina, a očekivani period eksploatacije objekta posle rehabilitacije iznosiće 30 godina, uz minimalno potrebne radove redovnog održavanja", piše u ovom saopštenju.

radovi-na-nadvoznjaku-1.jpg
Foto: Jovan Sljepčević

Aleksandar Nestorović, direktor Javnog preduzeća za uređenje gradskog građevinskog zemljišta, apelovao je na građane Kraljeva da budu strpljivi dok se radovi na nadvožnjaku u potpunosti ne završe, a učenicima, koji su koristili stazu koja prolazi ispod nadvožnjaka, poručio da, dok traje sanacija, koriste alternativne pravce da dođu do jedne srednje i jedne osnovne škole.

(Kurir.rs/J. Slijepčević)