Koja su prava potrošača u Srbiji? Kada je trgovac džuan da nam vrati novac, a kada je to stvar njegove dobre volje i kako izbeći zamke prilikom kupovine vrednih stvari samo su neka od pitanja koja muče stanovnike Srbije.

Prema rečima stručnjaka, velika je prednost što u Srbiji potrošači imaju jednaka prava kao oni u EU, međutim, čak i da se žalba na određeni artikal bude podnesena, predstoji dug proces suđenja, za koji naši građani nisu uvek spremni.

Iako postoji nepisano pravilo da je "potrošač uvek u pravu", kako kaže stručnjak u našoj zemlji to gotovo nikada neće biti slučaj.

Glavni krivac za ovakvo stanje u najčešćem slučaju je neadekvatna informisanost potrošača o zakonima i pravima.

Takav je slučaj jednog Leskovčanina, koji je zbog loše informisanosti svoj auto, koji je hteo da reklamira, platio duplo.

Nenad Bumbić, predsednik Udruženja za zaštitu potrošača, objasnio je u "Pulsu Srbije" o čemu je reč i kako sprečiti prevaru.

(Kurir.rs)