MIONIČANI ZADOVOLJNI RADOM CENTRA ZA INFORMISANJE: Uspešno obrađeno skoro 3.000 zahteva
Preko Centra za informisanje građana opštine Mionica, za vreme pandemije Kovid 19, pružena je pomoć za oko 2.300 građana.
U koordinaciji s volonterima centar je pomagao svim Mioničanima koji su zatražili pomoć. Pomoć je obuhvatala najrazličitije potrebe građana, od dostave hrane, lekova, informacija o radu opštinskih službi i u vezi s vakcinacijom protiv Kovida 19.
Radom opštinskog Centra za informisanje građana zadovoljna je većina Mioničana. U 2020. godini, i u prvih pet meseci 2021. godine, u centru, koji objedinjuje rad svih opštinskih službi, uspešno je obrađeno skoro 3.000 zahteva.
Rezultati ankete, koja je sprovedena u martu i aprilu, pokazali su da je radom centra zadovoljno 72 odsto građana. Cilj ankete je bio da se utvrdi mišljenje i stav građana, da se čuju njihovi predlozi za unapređenje sistema, koji je ocenjen kao moćan alat u komunikaciji lokalne samouprave sa građanima.
„Veliki su benefiti ovog sistema. Štedi vreme, smanjuje gužve na šalterima. Građani žele da budu informisani, da mogu da prijave tekuće probleme i da znaju kada će ti problemi biti rešeni, a mi smo tu da na njihove zahteve ažurno odgovorimo. Posebnu pažnju smo posvetili komunikaciji u slučaju vanrednih situacija kada je vreme ograničavajući faktor“, rekao je Boban Janković, predsednik opštine Mionica.
Janković ističe da je formiranje Centra bio jedan od najvažnijih koraka u cilju uspostavljanja kvalitetne, efikasne, odgovorne i dobro organizovane opštinske uprava koja će biti servis građana.
„Intenzivno smo radili na njegovom razvoju i unapređenju, a rezultati našeg rada se mere ovom pozitivnom ocenom naših građana. Dobra ocena našeg rada je podstrek da još više unapredimo celokupno poslovanje i još snažnije se posvetimo rešavanju potreba naših stanovnika“, rekao je Janković.
Značaj Centra najbolje ilustruju brojevi. U 2020. godini broj zahteva je povećan čak za 93,64 odsto u odnosu na 2019. godinu. Od početka 2021. godine registrovano je 656 zahteva. Najveći broj odnosio se na JKP „Vodovod Mionica“ i to 327 zahteva, od čega je uspešno rešeno 74,92 odsto.
Centar za informisanje građana (CIG) osnovan 2018. godine. Objedinjuje sve ustanove u opštini Mionica. Građani putem besplatnog poziva preko broja 0800 50 50 55 mogu da dobiju sve neophodne informacije, da prijave kvar na vodovodnoj i kanalizacionoj mreži, kvar na javnoj rasveti, da podnesu prijavu inspekciji, dobiju kontakt telefone, raspitaju se o aktuelnim događajima.
Takođe, operateri u sistemu pružaju pomoć i oko prijave za vakcinaciju, prijave za aktuelnu novčanu pomoć od države, sa ciljem da se ostvari što bolja komunikacija između lokalne samouprave i građana, kao i da građani na što jednostavniji način dođu do potrebnih informacija.
(Kurir.rs/S.Stevanović)
"MI NEĆEMO KAO AMERIKANCI DA UPADAMO NA UNIVERZITETE!" Vučić: Jedino mi je žao studenata koji žele da uče! (VIDEO)