Kafane na potezu od Beograda do Ljiga se još i nekako drže jer je dotle saobraćaj frekventniji, ali onih nekoliko kafana od Ljiga do Rudnika, ili je zatvoreno ili tavori.

ggggg.jpg
Foto: Kurir Televizija

Mnogima od ovih kafana glavni gosti su bile kamiondžije, ali su i oni retkost, jer su mnogi zbog strogih propisa o tonaži primorani da idu auto-putem, pa je prašina koja se podiže sa kafanskih parkinga od šlepera samo uspomena na neka bolja vremena.

era.jpg
Foto: Kurir Televizija

Jednog takvog vremena, kada su kafane na Ibarskoj magistrali radile i bile pune života i pesme, prisetio se i Era Ojadanić za Kurir televiziju.

- Na Ibarskoj magistrali, svirao sam kao mali, počeo je svoju ispovest Era Ojdanić za Kurir televiziju.

Mnoge kafane na Ibarskoj magistrali žive od teretnjala koji svraćaju na ručak, ali da li će se sada sve promeniti.

dw.jpg
Foto: Kurir Televizija

- Nema pesme na Ibarskoj magistrali već duži niz godina. Nekada je to bilo 13 kafana na deset kilometara. Deset muzika. Bilo je gostiju, veselja, života. To ne može nikada da se ponovi, sa setom se priseća Era.

Prvi udarac Ibarskoj magistrali i ovoj atmosferi zadao je autoput Miloš Veliki. a onda je v.d. direktota puteva Srbije Zoran Drobnjak najavio da će vrlo brzo biti uvedena putarina na Ibarskoj magistrali za kamione.

csd.jpg
Foto: Kurir Televizija

- Ne radi se samo o tome da će samo ugostitelji time biti oštećeni. Tu su i vulkanizeri, automehaničari, elektrilari...Svi ti ljudi žive od kamiondžija i tih ljudi koji idu Ibarskom magistralom, objašnjava Era Ojdanić.

hrt.jpg
Foto: Kurir Televizija

Razlog uvođenja putarina je bezbednost, ali i to kafedžijama ne znači puno, a Era za Kurir televiziju, dodaje da onaj ko vozi Ibarskom mora da pazi, otvori četvoro očiju, jer je bilo mnogo udesa.

Kurir.rs

Bonus video:

01:12
Era Ojdanić muva Vendi Izvor: Kurir televizija