Odluku o budžetu grada Vranja za 2023. godinu usvojila je Skupština Vranja, a o tome je na sednici Skupštine grada govorio Bojan Kostić, gradski većnik zadužen za budžet i finansije.

- Odlukom su ukupno planirani prihodi i primanja od skoro 3,23 milijarde dinara. To je na nivou ostvarenih prihoda iz 2021. i 2022. godine. Rashodi su planirani u iznosu od 3,28 miljardi dinara, a deficit iznosi 55.215 miliona. To je 1,7 odsto od planiranih prihoda što se skoro u potpunosti pokriva budžetskom rezervom - rekao je Kostić.

Kostić je govorio i o najvažnijim investicijama u narednoj godini,

- U sklopu javnog privatnog partnerstva planirana je izgradnja dve kotlarnice na biomasu i do tih lokacija je potrebno izgraditi toplovod u dužini od 3,2 kilometra. Na taj način biće supstituisan energent mazut, što će značajno poboljšati kvalitet vazduha i smanjiti troškove funkcionisanja JP „Novi Dom“. Važno je pomenuti da je u republičkom budžetu planirana izgradnju gasovoda od Leskovca do Vranja, tako da će grad morati što pre da proširi mrežu kako bi energente, koje naša toplana koristi, zamenili gasom, koji je ekonomski i ekološki prihvatljiviji - istakao je Kostić.

U 2023. godini kako je predočio odbornicima, planirana i izgradnja vodovodne mreže ka moravskim selima, na prvom mestu ka Neradovcu, što će značajno unaprediti komunalnu infrastrukturu.

U naredne dve godine značajna sredstva biće uložena u izgradnju i rekonstrukciju gradskih saobraćajnica. Za te namene planirana su sredstva od 250 miliona dinara. Planiran je završetak Baba Zlatine i Kosovske ulice, vrtića u naselju Raška i izgradnja dečjeg igrališta u selu Gornji Vrtogoš.

Biće nastavljen i projekat rekonstrukcije Opšte bolnice koji se finansira preko Kanacelarije za javna ulaganja, vrednosti 15 miliona evra. Tu je i projekat „Čista Srbija“, čijom realizacijom se planira izgradnja fekalne kanalizacione mreže na teritoriji grada Vranja u vrednosti 70 miliona evra“,naveo je većnik Kostić. Odluka o budžetu GO opštine Vranjska Banja za 2023. godinu, usvojena je na sednici lokalnog parlamenta.

T.S.