Nov način naplate autobuskih karata je neophodan, jer postojeći sistem može da izdrži maksimalno do kraja ove godine

NOVI SAD - Gradskom saobraćajnom preduzeću "Novi Sad" ove godine biće prioritet uvođenje elektronskog sistema naplate karata.

Nov način naplate karata je neophodan, jer postojeći sistem može da izdrži maksimalno do kraja ove godine. Naplata karata na mehaničkim mašinicama "Almedž" je zastarela, mašinice se ne proizvode više od 15 godina, a u eksploataciji su više od 30 godina, pa GSP nema zaliha rezervnih delova, već koristi delove od rashodovanih mašinica, navodi se u planu gradskog prevoznika.

Uvođenje elektronskog sistema naplate ne predstavlja nikakvu novost, jer firma već dve, tri godine pokušava da sprovede postupak javne nabavke. Preduzeće je dosadašnje tendere poništavalo posle žalbi učesnika na javnom konkursu. Prošle godine nije ni objavljen tender, jer gradski prevoznik nije dobio za to saglasnost od Grada.

Iz gradskog prevoznika su ranije saopštavali da nemaju u potpunosti viziju kako ovaj sistem treba da radi, već da se uzdaju u ponuđače, učesnike na javnom oglasu da predstave model elektronske naplate karata.

Preduzeće ove godine neće kupovati nove autobuse, već će obnoviti karoserije na 11 solo vozila iz 2003. godine.
Iz budžeta grada za uvođenje elektronskog sistema naplate karata gradski prevoznik će dobiti 135 miliona dinara, bez PDV, a za obnovu 11 autobusa oko 52 miliona dinara, predviđeno je ovogodišnjim Planom investicionih aktivnosti gradskog prevoznika.