GRAĐANI VERUJU INSTITUCIJAMA: Zaštitnik građana Zoran Pašalić posetio Loznicu
Važno nam je da sa što više građana imamo kontakt, rukovodstvima lokalnih samouprava, NVO, jedino na taj način možemo znati kakvo je njihovo raspoloženje i problemi. Raspoloženje je takvo da građani imaju poverenje u institucije, što me raduje, rekao je zaštitnik građana Zoran Pašalić prilikom jučerašnje posete Loznici u okviru prekjuče započete kampanje "Dani ombudsmana".
Lozničani su pritužbe predavali u Omladinskom centru, od 10 do 14 sati, i imali priliku da razgovaraju sa Pašalićem ili njegovim saradnicima iz tima zaštitnika građana, direktno ukažu na poteškoće u ostvarivanju nekih svojih prava. Pašlić se u gradskoj upravi sastao sa predstavnicima rukovodstva grada, a u obraćanju medijima je rekao da sa saradnicima obilazi Srbiju želeći da od građana čuju koji su njihovi problemi i reše ono što je u nadležnosti zaštitnika građana.
- Građani su u velikom broju prihvatili da razgovaraju sa nama i iznose svoje probleme što nas raduje. U narednom periodu mnogo ranije i detaljnije ćemo objašnjavati i najavljivati naše posete. Pozivam građane da ukoliko imaju probleme koji su u nadležnosti zaštitnika građana dođu kada ponovo budemo u Loznici. Oni svakako mogu svaki dan da nam se obrate na mejl, telefonom, ili na bilo koji drugi način. Odziv građana u lozničkom Omladinskom centru je odličan, građani se najčešće žale za imovinske, odnosno komunalne probleme, a to nikada nije u pitanju jedna oblast, obično je mešavina nekoliko njih. Sve nastojimo da sagledamo, i vidimo koji su problemi opravdani, oni dominiraju, a koji to možda nisu, i rešimo ih u okviru svojih mogućnosti. Što se tiče kontrole sudova, tužilaštava, Vlade kao celine, ne pojedinačno ministarstva, i još nekih institucija smo ograničeni. Radićemo sve što je do nas, uvek odmah naglašavajući šta je u našoj nadležnosti, a šta nekih drugih institucija, ne želeći da građane dovodimo u iluziju da ćemo im taj problem mi rešiti - rekao je Pašalić u Loznici.
Zamenik gradonačelnika Loznice Petar Gavrilović kaže da se najveći deo pritužbi građana odnosi na svakodnevne komunalne, infrastrukturne, statusne probleme, njihova prava, odnosno njihovo uskraćivanje i da su kontakti sa njima svakodnevni.
- Deo pritužbi građana odnosi se na rad republičkih organa i državnih institucija, ne ostavljamo ih bez odgovora već usmeravamo na adrese gde će probleme najbolje rešiti. Radi približavanja aktivnosti institucije Zaštitnika građana dogovorili smo da se u narednom periodu ona medijski promoviše kako bi građani bili upoznati koje sve probleme mogu da reše kroz kontakte sa Zaštitnikom građana – kazao je Gavrilović.
On je rekao i da će nezavisno od promocije Zaštitnika građana, u lokalnim medijima i na gradskom sajtu, rukovodstvo grada, kao i do sada, nastaviti razgovore sa građanima i pomagati im u rešavanju njihovim problema.
Kurir Web/T.Ilić
VUČIĆ SE OGLASIO NAKON RAZGOVORA S TRAMPOM: Odličan razgovor sa novoizabranim predsednikom, verujem u SNAŽNIJE PARTNERSTVO sa SAD pod njegovim vođstvom (VIDEO)