Lacoste otvorio radnju u TC Ušće!
U čast renoviranja radnje u TC Ušće, svetski renomirani brend Lacoste pozvao je sve prijatelje i poslovne partnere da vide novi, moderni enterijer radnje, kao i da uživaju u poslednjoj kolekciji za proleće/leto 2017. Zvanice je dočekao glumac Dragan Vujić Vujke, koji je kroz lik Rene-a Lacosta predstavio prisutnima zanimljivu istoriju brenda.
„Stajling predstavlja odraz nečije ličnosti i načina života i iz tog razloga N Sport pruža otpor konvencionalnosti i skreće pažnju na različitost i jedinstvenostsvake osobe. Sport, lajfstajl, elegancija, moda i urbani duh su parametri kojima se kompanija vodi pri odabiru ponude za kupca, a Lacoste je oličenje svega toga. N Sport i Lacoste su mesto gde se individualnost, kvalitet, modni trendovi i udobnost stavljaju na prvo mesto“, rekao je gospodin Dalibor Šarić, generalni menadžer kompanije N Sport.
Tako je rođena zvezda - lagana, vazdušasta, bela majica sa kratkim rukavima i rebrastim okovratnikom – čuvena Lacoste polo majica! Ostalo je istorija,
Rene je 1933. uspostavio firmu zajedno sa Andreom Žilijerim. Na putu ka terenu je bio njen prvi maneken, a na samom teniskom borilištu ostao je upamćen kao "Krokodil"- što je rezultat opklade u kojoj mu je predsednik Francuskog teniskog saveza obećao torbu od krokodilske kože ukoliko pobedi u izrazito važnom meču za nacionalni tim. Nema podrebe naglašavati da je nadimak i opravdao trijumfom!
Kada je došlo vreme da se smisli logo za novonastali brend, krokodil se prirodno nametnuo i lanac ishrane je bio kompletiran. Simbolika je bila više nego očigledna: strpljenje i snaga predatora. Krokodil je veran prikaz brenda koji se fokusira na dugovečnost, dosledan stil i bezkompromisnu posvećenost kvalitetu. Nacrtao ga je Reneov prijatelj Robert George, a Rene Lacoste ga je nosio izvezenog na džepu tokom mečeva. Ovo je prvi put da je ime brenda bilo vidljivo sa spoljne strane na nekom odevnom predmetu.
Kvalitet je uvek bio primarni fokus brenda Lacoste. Izabran je najsnažniji i najkvalitetniji pamuk sa dugim vlaknima koja omogućuju minimalno tretiranje, koje pojedince i podsećaju na krljušt reptila. Upravo su te karakteristike koje Lacoste polo majici daju izuzetnu udobnost i mekoću. Da bi se dobila dosledno bezprekorna struktura, svaka majica je napravljena od jedne serije pamuka koji se plete u čuvenom Lacoste „petit pique” tkanju. Ono poput mreže prijanja za telo, a struktura saća omogućava komfor, prozračnost i osećaj blagostanja prilikom nošenja.
Kada se radi o bojenju, primenjuju se isti standardi i kvalitet. Bojene tkanine prolaze rigorozna testiranja kako bi se osiguralo da će izdržati pranja, izbeljivanje i svetlost, a proces bojenja može da traje i do 13 sati! Svi delovi Lacoste polo majice se boje u istom bubnju da bi se eliminisale eventualne razlike u tonu.
Pažnja posvećena detaljima definiše stil i kvalitet. Tako su dugmad od sedefa poslednji korak u procesu proizvodnje. Ona su pažljivo pozicionirana rukom pre nego što su prišivena i daju poslednji dodir savršenstva.
Do 1950 god. Lacoste polo majica je bila dostupna samo u jednoj boji: klasična tenis bela. Danas, ona dolazi u gotovo svim nijansama, a ovaj vrhunski izbor boja je jedna odključnih karakteristika brenda. U ovom trenutku postoji 90 varijacija Lacoste polo majice, sa stilovima za muškarce, žene i decu, u širokom izboru materijala i različitog tkanja.
Pored prepoznatljive polo majice, Lacoste danas može da vam ponudi i sve ostale odevne predmete koji ce vaš lični stil učiniti prepoznatljivim i šik. Ova raznolikostje izraz jednog posebnog duha i stila.
Lacoste nije moderan, on je vanvremenski simbol stila, uvek elegantan i autentičan!
VUČIĆ RAME UZ RAME SA SVETSKIM LIDERIMA: Predsednik na Samitu Evropske političke zajednice o ozbiljnim izazovima i sukobima sa kojima se suočava ceo svet (FOTO)