Kupovinom u turističkoj agenciji se zapravo može dobro uštedeti

Za veliki broj ljudi, turistička agencija Fly Fly Travel postala je sinonim za jeftine avio karte. Ljubav prema avijaciji i želja za konstantnim poboljšanjem kvaliteta temelji su na kojima je izgrađen prepoznatljivi i pouzdani sistem poslovanja, više puta nagrađivan.

Mogućnost plaćanja na rate - Kako je još od samog početka kompanije cilj bio približavanje jeftinih avio karata što većem broju ljudi, trud se ulaže u olakšavanje dolaska do istih, kao i u što veću pristupačnost. Bez obzira na to koju kompaniju ili grad putnik odabere, može svoju kartu platiti u 5 mesečnih rata bez kamate. Ova povoljnost mogla bi da bude od ključnog značaja za pojedince prilikom potrage za avio kartama.

Pristup najjeftinijim tarifama - Imajte u vidu da Fly Fly Travel, kao najveći agent na tržištu, raspolaže povčašćenim tarifama, koje u svakom trenutku može ponuditi klijentima. Višegodišnje iskustvo na tržištu uslovilo je odlične odnose sa mnogim avio kompanijama putem zastupništva, tako da se sva aktuelna sniženja mogu pronaći u ovoj agenciji.
pr-fly-fly-putovanja-odmori.jpg
Promo 

Loyalty programi - Ono što je bitno je da se kupovinom karte u ovoj agenciji putniku obračunavaju bodovi na loyalty programu avio kompanija, ukoliko one nagrađuju česte letače. Klijentima su dostupne i dve vrste loyalty programa same agencije, pod nazivom „Fly Vip“ i „Fly Biz“. U pitanju su programi za fizička lica, odnosno korporativne klijente, koji sa sobom nose brojne benefite i sve veće popuste na cene avio karata.

Stručnost -Stručni avio agenti imaju pristup mreži letova svih avio kompanija, tako da je na jednom mestu pomoću najmodernijeg rezervacionog sistema moguće doći do najpovoljnije i najkomfornije opcije za putnika. To uključuje i kombinovanje letova redovnih i niskotarifnih avio prevoznika.

Raspoloživost klijentima - U ovoj agenciji možete računati na podršku svim danima u godini, tokom 24 časa. Agenti su na raspolaganju za rešenje svih eventualnih problema, uključujući otkazivanje karte ili promene datuma polaska ili povratka. Briga o klijentima ključni je element poslovanja i dokaz posvećenosti da se isprate moderni svetski trendovi i nastavi sa usavršavanjem ponude i održavanjem pristupačnosti.