Davor Rostuhar govoriće kako je ostvario svoj najveći san, Dejan Verčič će otkriti zašto su slike zamenile reči, a čarobnu rečenicu za pitcheve podeliće će Péter Szántó

Zagreb, 12. jun 2018Preživeti u divljini u kojoj ne opstaje nijedno živo biće i pritom prepešačiti gotovo 1.200 kilometara u 48 dana, vukući sanke teške više od 100 kilograma, uspelo je samo jednom Hrvatu – Davoru Rostuharu. Kako je uspeo da ostvari svoj najveći san, prvu hrvatsku samostalnu ekspediciju na Južni pol, najveći avanturista na ovim prostorima ispričaće na 11. Weekend Media Festivalu ovoga septembra u Rovinju.

Zašto se trenutno nalazimo u postknjiževnom dobu u kojem je čitanje postalo retkost kao u srednjem veku, na 11. Weekendu otkriće Dejan Verčič, profesor i šef katedre za komunikologiju na Univerzitetu u Ljubljani. Verčič će govoriti o vraćanju fokusa s reči na slike, koji oblikuju današnju komunikaciju. Komunikacijski trendovi mu nisu strani, s njima se redovno susreće još od 1994. godine, od kada organizuje BledCom, godišnji međunarodni simpozijum za istraživanje odnosa s javnošću.

Lažne vesti, postčinjenice i postistina koji prate postčitanje podstiču građanski i potrošački promiskuitet – dolaze nove burne dvadesete i lude godine, u kojima ćemo konačno napustiti Gutenbergovu galaksiju i krenuti u divni novi svet pokretnih slika, kaže Dejan Verčič.

dejan-vercic.jpg
Promo 

Slovenački praktičar i teoretičar strateškog komuniciranja doktorirao je na London School of Economics and Political Science (LSE), a do sada je napisao preko 10 knjiga i 300 naučnih članaka. Partner i direktor za znanje u firmi Stratkom nagrađen je 2001. u Velikoj Britaniji medaljom Alan Campbell-Johnson za izvanredan doprinos u međunarodnim odnosima s javnošću i 2016. u Njujorku najvišom nagradom Američkog instituta za odnose s javnošću za praktičnu upotrebljivost naučnog istraživanja – Pathfider Award.

Iz Mađarske nam dolazi osnivač SpringTab.coma i sportista sa Univerziteta Južna Kalifornija Péter Szántó kako bi održao govor o čarobnoj formuli koja će pomoći učesnicima da uspešno prodaju svoj pitch. Na njegovoj korisnoj radionici učesnici će moći da predstave sopstvene pitcheve Péteru, a on će ih, za manje od 10 minuta, dekonstruisati i stvoriti čarobnu rečenicu za svakoga od njih.

davor-rostuhar.jpg
Promo 

Szántó, ujedno i poznati vloger koji se bavi produktivnošću, uvršten je u top 30 ispod 30 godina u mađarskom izdanju Forbsa, a u svojoj karijeri sarađivao je s Time Warnerom, L'Oréalom, OTP-om, Fashion Streetom i TripTrottingom. Govorniku iz Mađarske deljenje saveta kako najbolje lansirati svoj lični brend biće još jedno super iskustvo, koje obožava, a uživajući u stvarima koje ga zanimaju uspeo je da izgradi ime u svetu digitalnog poslovanja.

Najveći regionalni komunikacijski festival ove godine održava se od 20. do 23. septembra, kao i uvek u bivšoj fabrici duvana u Rovinju, a partneri su Francuska i Nemačka. Svi marketingaši svoje radove mogu prijaviti na sedmi po redu BalCannes, a najbolje digitalne radove u regiji ponovno će predstaviti najvažnija digitalna nagrada SoMo Borac.

( Promo tekst - Foto: Promo )