Na 12. izdanju najvećeg komunikacijskog festivala u regiji koji se održava od 19. do 22.9. u Rovinju, po prvi put će se koristiti posebno dizajnirane perive čaše kako bi se smanjilo korišćenje i bacanje jednokratne plastike. Na čašama će uz logo festivala biti utisnuta i prigodna poruka kako korišćenjem ove čaše čuvamo planetu. Nakon korišćenja, posetioci će čašu moći da ponesu kući kao dodatni suvenir sa najboljeg Weekenda u godini.

weekend-media-festival-bez-jednokratne-plastike-2.jpg
Promo 

„Weekend oduvek misli zeleno, što se može videti i na vizualnom identitetu i uređenju samog festivalskog prostora. Ekologiju nikako ne smatramo samo trendom, već stilom života. Festivalom bez jednokratne plastike želimo podići svest o ekologiji i brinuti o prirodi koliko god možemo“, istakao je Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala.

Perive čaše moći će da se preuzmu na šankovima smeštenim unutar festivalskog kompleksa u Staroj fabrici duvana Rovinj. Posetioci će čaše moći da ponesu sa sobom, ali i da ih ostave na predviđenim mestima/punktovima.

weekend-media-festival-bez-jednokratne-plastike-1.jpg
Promo 

Ovogodišnji Weekend dovodi više od 150 predavača i panelista, a kroz tri dana preko 5000 učesnika iz svih zemalja regije moći će da uživaju u bogatom festivalskom programu koji će se održati u pet paralelnih dvorana. Novitet je i Weekend Masterclass koji u najprestižnijem hrvatskom hotelu, Grand Park Hotelu Rovinj dovodi legendarnog čelnika Tag Heuera i Hublota Jean-Claude Bivera koji će u četvrtak, 19. septembra u 11 sati otkriti tajne vođenja luksuznih brendova i time otvoriti ovogodišnji program festivala. Koje nas aktuelne medijske teme i zanimljivi predavači i stručnjaci očekuju na ovogodišnjem Weekendu možete pronaći u detaljnom programu na sajtu festivala.

Promo tekst