Poznato je da je ajvar jedan od najpoznatijih gastronomskih brendova naše zemlje. Gotovo da nema stranca koji je boravio u Srbiji, a da nije poželeo da proba neku od bezbroj fantastičnih verzija ovog ukusnog namaza od paprike. Da bude zanimljivije, divne crvene teglice „podelile“ su njene ljubitelje na one koji smatraju da se pravi ajvar izrađuje samo od paprike i one koji ga vole u kombinaciji sa drugim povrćem i začinima. Još više, tu su i rasprave ko su veći majstori u izradi ovog namaza kao i čiji su recepti stariji i izvorniji.

Bilo da stiže iz Niša, Vranja, Lebana ili Leskovca, ajvar sa juga ima neku posebnu draž, pun i nesvakidašnji ukus koji osvaja i oduševljava. Kako bi opravdali titulu najboljih, južnjaci su sa jedne strane čuvali tradiciju i orginalnost receptura, a sa druge eksperimentisali, pa su tako nastajale razne verzije zimnice od povrća poput trljanica, malidžana, ljutenica.

cchbc-south-final-horizontalan-boja-na-belom.jpg
Promo 

Upravo je ova inventivnost sa jedne i vernost tradiciji sa druge stane bila motiv Coca-Cola sistemu da pokrene projekat „Stižemo sa juga“, kako bi podržao male proizvođače u razvoju poslovanja. Kvalitet proizvoda koje naše komšije sa juga nude i njihova veština da od voća i povrća naprave neverovatno ukusne slatke i slane specijalitete, inspirisao je kompaniju da u saradnji sa Privrednom komorom Srbije i Smart kolektivom odabere devet preduzetnika koji posluju južno od Beograda i ponudi im podršku u razvoju poslovanja i plasiranju proizvoda.

stizemo-sa-juga-11.jpg
Promo 

Zahvaljujući pokrenutom projektu, odabrani preduzetnici dobili su priliku da tokom leta i jeseni, kroz mobilne radnje u okviru manifestacije „Izađi mi na teglu“, u 10 gradova u Srbiji direktno prodaju i promovišu svoje proizvode. Osim toga, razvijena je i online platforma stizemosajuga.rs kao dodatna prilika za promociju i kupovinu. Kompanija je takođe predvidela i četvoromesečnu razvojnu pomoć za odabrane preduzetnike kao i mentorsku podršku stručnjaka internacionalnog iskustva u oblastima marketinga, prodaje, tehnologije i finansija. Osvajanje tržišta sjajni preduzetnici započeli su početkom avgusta u prestonici, a Beograđani su prvi imali prilike da se uvere u kvalitet i ukus domaćih ajvara „na hiljadu načina“, ljutenica, trljanica, džemova, slatkog, kandiranog i sušenog voća, voćnog sirćeta i brašna od mešavine integralnog zrnevlja. Nakon Beograda, na red su došli i drugi gradovi poput Čačka, Kraljeva, Aleksinca, Niša i drugih, a gde god se mali karavan zaustavio, nosio je sa sobom nezaboravnu magiju ukusa koja osvaja.

stizemo-sa-juga-9.jpg
Promo 

Dodatna vrednost malih preduzetnika je i ta što, osim što proizvode fenomenalne domaće proizvode, neki od njih jesu prava mala socijalna preduzeća koja u svojim redovima imaju samohrane majke, osobe sa invaliditetom, kao i ljude iz ugroženih kategorija društva. U njihovim magičnim rukama nastaje čarolija od svežeg voća i povrća, koja, u malih finim teglicama i kutijicama, stiže na našu trpezu da očara i zauvek osvoji.

stizemo-sa-juga--preduzetnici-3.jpg
Promo 

Uživajte u vrhunskim specijalitetima napravljenim po autentičnim recepturama domaćica sa juga, a sjajna ponuda čeka vas i u okviru online prodavnice stizemosajuga.rs.

OD DOBRE IDEJE DO NAŠE TRPEZE: Put ukusne teglice ajvara Autor: Promo

Promo tekst

Foto: Promo