COCA-COLA x NEW YEAR’S DISTRICT ODUŠEVIO posetioce
Događaj koji svakog dana osvaja srca posetilaca svih generacija
Na Topličinom vencu, u Parku vojvode Vuka, Adrija medija magazini u saradnji sa kompanijom Coca-Cola donose jedinstven praznični festival Coca-Cola x New Year’s District. Partneri festivala su Coca-Cola, Opel, Superstar TV, Orbit i Turistička organizacija Srbije.
Na New Years District festivalu pokrenuta je Coca-Cola mašina dobrih dela koja ima magičnu moć da svakog posetioca „transformiše“ u Deda Mraza. Svaki put kada neko od gostiju festivala u mašinu ubaci limenku Coca-Cole, mašina se pokreće i svira najlepše novogodišnje pesme. Na svako 100. pokretanje mašine pojavljuje se i Deda Mraz kako bi čestitao svom pomoćniku. #BudiDedaMraz Coca-Cola mašina dobrih dela najavljuje ovogodišnju prazničnu misiju kompanije Coca-Cola, a to je podrška domovima za decu i mlade ometene u razvoju.
U prvoj nedelji festivala posetioci su uživali u raznovrsnom muzičkom programu. Od 10. decembra za dobar provod bili su zaduženi DJ Brkati, DJ Nicole D, DJ I’gor, DJ Jazzy Sad, DJ Millie i DJ Timbao. Nastupe ovih izvođača možete slušati i u narednim danima New Year’s Districta. Posebnu pažnju privukao je nastup DJ Mark Funka, koji je više od 15 godina na didžejing sceni i poznat je po miksu disco i funk zvuka.
Svake subote i nedelje organizovan je specijalan program za decu. Tako su ovog vikenda mališane zabavili mađioničar Strahinja i Mihajlo Magic, klovn Balondžija i Deda Mraz. Predivna atmosfera nastala je prilikom izvođenja hora Cvrkutići i vokalne grupe Dečjeg kulturnog centra Beograd „Nađi svoju zvezdu“.
Najviše pažnje privukao je program Beogradske filharmonije za decu. Roditelji i deca okupili su se u parku kako bi slušali čuvenu kompoziciju „Karneval životinja“, a narator zanimljive priče o životinjskom carstvu bio je Ivan Tasovac. Partneri festivala organizovali su brojne aktivnosti, pa je jedna od atrakcija na New Year’s Districtu i premijerno izložena nova Opel Corsa, kao i bioskop na otvorenom koji donosi Superstar TV. Posetioci su uz kokice i toplu čokoladu uživali u gledanju popularnih serija.
Širenju dobre praznične energije doprinele su i redakcije Adrija medija magazina. Tako je redakcija magazina Elle otpočela projekat darovanju novogodišnjih paketića deci bez roditeljskog staranja. U akciji #ellegift mogu učestvovati svi građani. Potrebno je da donesete fabrički upakovan poklon sa deklaracijom ili etiketom i ostavite ga u nekoj od kućica koje se nalaze u okviru New Year’s Districta. Pred Novu godinu, redakcija magazina ELLE odneće paketiće deci i tako usrećiti mališane. Akciju #ellegift podržale su i brojne poznate ličnosti iz sveta mode.
U nedelju, 15. decembra, redakcija magazna Men’s Health organizovala je trening na otvorenom u Parku vojvode Vuka, dok je magazin National Geographic Srbija 16. decembra pokrenuo humanitarnu akciju doniranja knjiga za decu iz Dečjeg sela u Sremskoj Kamenici.
U okviru festivala Coca-Cola x New Year’s District, magazin Cosmopolitan okupio je poznate prijatelje i saradnike koji su zajedno sa redakcijom okitili jelku sa novogodišnjim željama i lepim porukama.
Kućice na festivalu nude raznovrsnu ponudu ukusnih specijaliteta, slatkiša i pića. Ne propustite priliku da uživate u kulinarskim remek-delima restorana Lorenzo & Kakalamba, Burger Housea, i penušavim zadovoljstvima vinarije Vinore, koja nudi najkvalitetnija italijanska vina i proseka. Za najlepše praznično zaslađenje tu je Sapore, a svi posetioci mogu uživati u toplim i hladnim Fuzetea čajevima.
U nedelju, 22. decembra, od 17 do 19 časova, magazin Sensa organizuje prazničnu i zabavnu razmenu knjiga. Nedelju dana kasnije, 29. decembra, postanite deo Elle fashion exchange akcije na kojoj će poznati kreatori od 17 do 19 časova pokazati kako staroj garderobi možete dati potpuno nov izgled. Ponesite svoje stare komade odeće i prepustite se kreativnoj magiji.
NIMALO SE NISMO UPLAŠILI SILEDŽIJA, NE DAMO IM SRBIJU! Vučić se obratio građanima: Srbiju im nećemo dati nizašta na svetu, jer Srbiju volimo više od svega