47. Perwoll Fashion Week – moda i inovacije menjaju svet na bolje
Pandemija virusa Covid-19 unela je mnogobrojne promene u našu svakodnevicu, među kojima su svakako i organizacija i održavanje kulturnih događaja. Ipak, to nije sprečilo održavanje najpoznatije modne manifestacije u našoj zemlji, Perwoll Fashion Week-a, ali na malo drugačiji način.
Ove godine, 47. Perwoll Fashion Week, održan od 30. oktobra do 7. novembra 2020. godine, bio je i prvi događaj na našim prostorima koji je realizovan live i online, odnosno preko zvaničnih digitalnih kanala BFWa. Tako je mnogobrojna publika iz svojih domova mogla da uživa u gledanju čak 35 modnih programa snimljenih posebno za ovu priliku, a preko BFW sajta, društvenih mreža Facebook i Instagram, YouTube kanala, na kojima je sadržaj i dalje dostupan, kao i najpopularnijih portala. Pored toga, u Belexpocentu organizovane su i modne revije sa ograničenim brojem publike, koje su održane uz najstrožije poštovanje svih propisanih bezbednosnih mera.
Jedno je sigurno – svi zainteresovani su uživali u neverovatnim kreacijama naših modnih umetnika, poput Dragane Ognjenović, Marije Tarlać, Boška Jakovljevića, Predraga Đuknića, Ane Trošić Trajković, ali i mnogih drugih. Na ovogodišnjem kultnom modnom događaju rame uz rame sa profesionalnim modelima našle su se i poznate ličnosti poput Marije Bergam i Mirjane Karanović. Pored toga, 47. Perwoll Fashion Week sastojao se od brojnih društveno odgovornih, edukativnih i umetničkih sadržaja koji su privukli posebnu pažnju gledalaca.
Kompanija Henkel, sa svojim brendom Perwoll već dugi niz godina prepoznaje značaj najveće modne manifestacije na našim prostorima i ponosni je partner Belgrade Fashion Week-a. Jer, kada je moda u pitanju, najvažnije je imati dobrog saveznika koji će negovati vašu odeću, a Perwoll tečni deterdžent je upravo to. Osim što čuva vašu odeću i pomaže joj da održi svoj sjaj, svojim #RethinkFashion sloganom poziva na odgovorno korišćenje garderobe, kao i njeno kreativno kombinovanje. Perwoll posebno brine o očuvanju životne sredine, što pokazuje i njegovo novo pakovanje – boce koje su napravljene od 50 odsto reciklirane plastike.
O Henkelu
Henkel posluje širom sveta sa uravnoteženim i raznovrsnim portfoliom. Kompanija zauzima vodeće pozicije sa svoja tri poslovna sektora u oblastima industrijskog tržišta, kao i proizvoda široke potrošnje, zahvaljujući jakim brendovima, inovacijama i tehnologijama. Henkelov sektor Adhezivi Technologije je svetski lider na tržištu lepkova – u svim industrijskim segmentima u svetu. Sa sektorima Deterdženti i kućna hemija i Beauty Care, Henkel zauzima vodeće pozicije na mnogim tržištima i kategorijama širom sveta. Osnovan 1876. godine, Henkel iza sebe ima više od 140 godina uspešnog poslovanja. U 2019. godini, kompanija Henkel ostvarila je prodaju veću od 20 milijardi evra i operativni profit veći od 3,2 milijarde evra. Henkel zapošljava više od 52.000 ljudi širom sveta – predan i veoma raznovrstan tim, ujedinjen snažnom korporativnom kulturom, zajedničkim ciljem da ostvari održivi standard, kao i zajedničkim vrednostima. Kao priznati lider u održivosti, Henkel se nalazi na najvišim pozicijama mnogih međunarodnih indeksa i lista. Henkelove prioritetne akcije izlistane su u nemačkom indeksu DAX. Za više informacija, posetite www.henkel.com
Promo tekst
"INTERES ZA VRAĆANJE U SRBIJU SVE VEĆI" Predsednik Vučić: Oko Božića plan za povratak ljudi iz dijaspore