U intrigantnoj krimi seriji na DOX TV - “Susret, brak, ubistvo” pratimo 52 slučaja najčešćeg tipa ubistva – sopstvenog životnog partnera.

Da li možemo da poludimo od ljubavi? A možemo li da ubijemo radi ljubavi?

Statistički gledano, veće su šanse da će ženu ubiti njen suprug nego bilo ko drugi. Za muškarace, druga najopasnija osoba s kojom se suočavaju je njihova supruga, nakon njihovih prijatelja ili poznanika.

Verujemo da ste se mnogo puta našli u situaciji kada ste poželeli "da ubijete" svog supružnika zbog raznih razloga

Međutim, koja je granica između razmišljanja i stvarnog čina? Šta je za neke osobe bio okidač za ubistvo muža ili žene?

Slušamo o ponekad neobičnim razlozima zbog kojih jedan supružnik počinje da mrzi drugog, ali motivi za ubistvo zaista mogu da budu raznoliki.

Od pohlepe - kako bi unovčili novac od osiguranja, ljubomore - jer su otkrivene ljubavne afere, do čiste praktičnosti - jer su partneri jednostavno želeli da ubiju supružnika kako bi napravili mesta za nekog drugog.

Serija „Susret, brak, ubistvo“ u 52 epizode prolazi kroz niz likova koje svi prepoznajemo; sestre i braću, najbolje prijatelje, decu, roditelje, bivše školske prijatelje ili kolege.

Oni su svedoci života koje svi vodimo... A to biste vrlo lako mogli da budete vi.

Serija istražuje šta se dešava kada zavet na doživotnu ljubav na kraju završi oduzimanjem života. U njoj saznajemo istinite priče ljudi koje su ubili njihovi partneri.

Epizode se fokusiraju na konkretne slučajeve ubistva i prolaze kroz intervjue sa svedocima, porodicom i prijateljima, kako bismo saznali gde je krenulo po zlu i kako se ono što je počelo kao ljubav završilo kao najveća tragedija.

Susret, brak, ubistvo samo na DOX TV.

* Iako je DOX TV lansiran tek prošle godine, uspeo je da se etablira kao važan regionalni dokumentarni kanal, a poseban naglasak stavlja na društveno odgovorne kampanje i projekte važne za region. U svojoj prvoj godini postojanja DOX TV je pokrenuo društveno odgovorni projekat „Neću da ćutim“ uz podršku Telekoma Srbija.

Na nedavno održanom Grand Prix takmičenju u Beogradu, upravo je kampanja „Neću da ćutim“ dobila jednu od četiri Grand Prix nagrade u kategoriji Kampanje sa svrhom i time je proglašena za najbolju društveno odgovornu kampanju u Srbiji za 2021. godinu.

Sigurni smo da ovo nije kraj hvalevrednih inicijativa koje progovaraju o važnim temama s kojima se susreće ceo region, a do tada – DOX TV nastavlja da inspiriše svoje gledaoce kroz sadržaje na kanalu!

Promo tekst