Najmlađi će imati priliku i da izađu na teren sa igračima iz svog omiljenog kluba

Nakon uspešno sprovedenog konkursa kompanije Mastercard i UniCredit Banke, prilikom kog je srećni dobitnik nagrade osvojio putovanje u Istanbul za dve osobe, na utakmicu finala UEFA Champions League, Mastercard i UniCredit Banka Srbija najavljuju novi konkurs kroz koji će obradovati fanove fudbala.

Naime, kako se tri meča u grupnoj fazi ovog prestižnog fudbalskog takmičenja igrati u Beogradu, Mastercard, zvanični sponzor UEFA Champions League, obezbedio je karte za gledanje utakmica. Kroz nagradni konkurs koji je otvoren za korisnike UniCredit Mastercard kartica biće podeljene 4 x 2 karte za kategoriju jedan, kao i 4 x 2 karte za kategoriju dva za svaku od tri utakmice koje se igraju u Beogradu.

kv-01-uefa-300-dpi.jpg
Foto: Promo

Osim regularnih karata, najmlađe ljubitelje fudbala očekuje jedinstvena prilika - Players Mascot iskustvo, koje obezbeđuje kompanija Mastercard. U okviru ovog iskustva, dvoje dece će imati priliku da izađu na teren sa igračima iz svog omiljenog kluba. Iskustvo uključuje i dodatnu kartu za roditelja sa kojim će dete, nakon izlaska na teren, moći da prati utakmicu sa tribina. Obezbeđena su po dva Players Mascot iskustva po utakmici, to jest, ukupno šestoro dece će ostvariti ovo jedinstveno iskustvo u Beogradu.

Rastko Nicić, član Izvršnog Odbora i direktor Poslovanja sa stanovništvom i malim privrednim društvima u UniCredit Bank Srbija izjavio je ovim povodom: „Klijenti su nam u centru poslovanja, što se trudimo da pokažemo kako kroz ispunjavanje njihovih svakodnevnih finansijskih potreba, tako i ovakvim inicijativama kroz koje im pružamo podršku u prihvatanju novih digitalnih kanala i edukaciji, a sve to na jedan zanimljiv način kroz nagrađivanje. Nakon što je naša banka u saradnji sa kompanijom Mastercard sprovela izuzetno uspešan konkurs, kroz koji je pobednik nagrađen putovanjem na utakmicu finala UEFA Champions League, želeli smo da nastavimo saradnju na ovom polju u istom smeru. Cilj nam je da upravo ovakvim potezima ne samo učvrstimo dugogodišnju uspešnu saradnju dve kompanije, već i da osnažimo i podržimo zajednicu u kojoj poslujemo“.

kv-02-uefa-300-dpi.jpg
Foto: Promo

Jelena Ristić, direktorka za tržišta Srbije, Crne Gore i BiH, istakla je: „Partnerstvo dugo skoro 3 decenije koje Mastercard i UEFA Champions League gaje je sjajna prilika da svojim korisnicima pružimo jedinstvena iskustva po kojima je naša kompanija prepoznata. Drago mi je što sa UniCredit Srbija bankom, našim pouzdanim dugogodišnjim partnerom, te mogućnosti donosimo građanima Srbije i uverena sam da su karte i Players Mascot iskustva koja smo obezbedili biti dobar podsticaj da korisnici Mastercard kartica učestvuju u konkursu, a ujedno i da se uvere u praktičnost, sigurnost i brzinu mobilnih plaćanja.“

Pravo učešća u konkursu imaju svi klijenti UniCredit Banke, koji u periodu od 7. avgusta do 30. oktobra vrše plaćanja Mastercard® karticama putem Google Pay i/ili Apple Pay mobilnog novčanika.

Pobednicima Konkursa biće proglašeni klijenti koji budu imali najveći broj ostvarenih kvalifikovanih transakcija (od minimum 500,00 RSD) u Republici Srbiji, svojom debitnom i/ili kreditnom Mastercard karticom izdatom od strane UniCredit Srbija banke za fizička lica i koji tačno odgovore na jedno „sportsko“ pitanje.

Za sva pravila i ograničenja za učešće na konkursu pročitajte Pravilnik i pogledajte sajt UniCredit banke www.unicreditbank.rs

Promo