ODRŽAN ELLE ACTIVE TALKS: Brana Antović, Dragana Ognjenović, Miljana Nešković i druge uspešne žene o značaju feminizma
U ponedeljak, u Narodnom muzeju u Beogradu, održana je treća po redu Elle Active Talks konferencija, a koje teme su povezale poznate žene, preduzetnice i aktivistkinje, saznajte u nastavku!
ELLE ACTIVE TALKS, konferenciju posvećenu osnaživanju žena i jačanju njihovog položaja u društvu, i ove godine obeležio je razgovor o aktuelnim izazovima, fenomenima i dešavanjima koja su imala značajan uticaj na ženska prava i glas.
Održan u Narodnom muzeju, događaj je okupio preko 200 žena - od mladih studentkinja, preko uspešnih preduzetnica i aktivistkinja, a među učesnicama su bila imena poput Dragane Ognjenović, Miljane Nešković, Brane Antović, Jelene Riznić, Aleksandre Lalić, Dunje Jovanić, Aleksandre Bezmarević i mnogih drugih, dok je konferenciju otvorila glavna i odgovorna Teodora Bogdanović.
Prijatelji događaja bili su Avon, Lindex, Comma, Tecno i Lidl, a neke od žena sa vodećih pozicija u ovim kompanijama takođe su učestvovale u panelima na teme feminizma, ravnopravnosti i ženskog preduzetništva.
Teme panela
Panel “Položaj žena: od tradicije do savremenog doba” vodila je novinarka i aktivistkinja Brana Antović u dijalogu sa Miljanom Nešković, novinarkom i autorkom podcasta "Snaga uma", Aleksandrom Lalić, modnom dizajnerkom, Jelenom Riznić, sociološkinjom i aktivistkinjom kolektiva "Ženska solidarnost", Jelenom Radunović, marketing menadžerkom kompanije Comma i Unom Milić, aktivistkinjom kolektiva "Feminizam je za svakoga". One su analizirale tradicionalna tumačenja i uloge žena, protekla dešavanja u Srbiji i promene koje se sporo, ali snažno i glasno dešavaju u našem društvu.
Radionicu "Kako prebroditi traumu?" vodila je psihoterapeutkinja Ana Perović podsetivši nas na značaj osvešćivanja i procesuiranja emocija, te ukazavši na važne mehanizme i tehnike u borbi protiv stresa, anksioznosti i traume. Kompanije Lindex i Avon istakle su poražavajuće statistike kada je u pitanju statistika obolelih od raka dojke u našoj zemlji, pozvale na redovne preventivne preglede, i predstavile svoje programe koji imaju značajan doprinos angažovanosti ovoj temi.
Radionicu o self-marketingu vodila je Dunja Jovanić, influenserka i osnivačica brenda “BÉBÉ”, koja je sa publikom podelila inspirativnu priču o svojim počecima, prvim koracima, ali i važnim lekcijama koje je spoznala na putu do uspeha.
Poslednji panel pod nazivom “Preduzetnica si, da li možeš sve?” moderirala je preduzetnica i influenserka Tijana Mandić u razgovoru sa Draganom Ognjenović, modnom dizajnerkom, Aleksandrom Bezmarević Stević, influenserkom i digital creatorkom, Jovanom Antić, osnivačicom brendova "Koozmetik" i "Malo", te Natašom Silađi, osnivačicom lokalnog brenda vina "Alhemija" koji se nalazi u Lidl ponudi. One su se osvrnule na svoje izbore, ključne momente, te poslovne filozofije i tajne, ali i istakle sve sistemske probleme sa kojima se preduzetnice u Srbiji i dalje susreću.
Na kraju konferencije, publika je učestvovala u aktivaciji kompanije Tehno koja je ovom prilikom darivala mobilni telefon.
NIMALO SE NISMO UPLAŠILI SILEDŽIJA, NE DAMO IM SRBIJU! Vučić se obratio građanima: Srbiju im nećemo dati nizašta na svetu, jer Srbiju volimo više od svega