Mihajlo Veruović, srpski reper i tekstopisac, poznatiji kao Voyage, juče je u dva DIS marketa u Beogradu i Pančevu promovisao svoj novi brend VOLIM TEA u okviru DIS influenserske kampanje proizvoda pod imenom “Pop Zone”. Ogroman broj mladih požurio je juče da stigne u DIS markete kako bi iskoristili priliku da dobiju svoj potpisan primerak Voyage-ovog novog brenda i lično upoznaju pevača, a najsrećniji fanovi su imali priliku da osvoje specijalni poklon iznenađenja.

Voyage napravio haos u DIS marketu! Neverovatna gužva mladih fanova kako bi dobili potipisan proizvod i poklon iznenađenja! Foto: Promo/Ivana Stanisavljević

U jednom momentu broj fanova je bio toliko veliki da je jedan deo marketa morao skroz da se blokira kako bi svi imali priliku da se slikaju sa pevačem i dobiju svoj potpisan primerak njegovog novog proizvoda. Ceo događaj uživo je ispraćen preko društvenih mreža, gde su njegovi fanovi objavljivali veliki broj story-ja i reels-a sa mladim pevačem. Voyage kao javna ličnost sa jako mladim fanovima je definitivno primer kako treba koristiti društvene mreže u cilju širenja pozitivnog uticaja muzike i umetnosti među današnjom mladom publikom.

disvolimtea108jpg-2000.jpg
Foto: Promo/Ivana Stanisavljević

Ovo nije prvi put da DIS marketi kao destinacija za nove gerenacije, kroz svoju “Pop Zone” podržavaju ovakve akcije domaćih mladih influensera u cilju promocije njihovih proizvoda.

Promo tekst