11 GENERACIJA: Počela prodaja nove tojote korole u Srbiji
Bestseler!
Svakih 40 sekundi napravi se i proda po jedna „korola“. Od 1966. godine do danas prodato je više od 40 miliona u 11 generacija i odavno je najprodavaniji automobilski brend u svetu!
„Korola“ se od 2007. prodaje samo kao limuzina, dok je ulogu hečbeka preuzeo „auris“, inače bi broj bio veći. Prodaja nove generacije u Srbiji zvanično je počela prošle nedelje, a tim povodom „Tojota Srbija“ je upriličila test-vožnju „korole“ i „auris turing sporta“od Beograda do Oplenca.
Nova „korola“ izgleda moderno, ima oštre linije napred i podignuti zadnji kraj.
- Dizajneri su dobili zadatak da naprave najlepši i najkorisniji karavan u C klasi. Već na prvi pogled vidi se da su u tome uspeli. „Korola“ danas nudi najviše za uložene pare - izjavio je Boban Radojičić, direktor kompanije „Tojota Srbija“, i dodao da očekuje uspeh u flotnim prodajama.
Nova „korola“ dugačka je 4.620 mm, široka 1.775 mm i visoka 1.465 mm. S međuosovinskim razmakom od 2.700 mm lider je u segmentu. Subjektivno, dopao nam se kockasti enterijer, mada su novinari podeljeni u vezi s kabinom. Ipak, nema spora da su materijali veoma kvalitetni, što se isto može reći za vozne karakteristike.
„Korola“ ima dva benzinca, 1,33 VVT (99 KS) i 1,6 (132 KS) (fabrika deklariše potrošnju 5,6 l), a tu je i dizelaš 1,4 D-D sa 90 KS, koji na papiru troši 3,8 litara.
Osnovni model košta 14.990 evra, s veoma bogatom opremom.
„Auris TS“ od 15.200 evra
U Srbiji je počela i prodaja „aurisa TS“, koji ima gepek od 530 litara. Nudi se sa dva dizela (1,4 i 2,0), kao i dva benzinca (1,33 i 1,6), ali i 1,8-litarskim hibridom sa 136 KS, koji troši 3,8 litara. Osnovni model sa 1,33 dual VVT motorom košta 15.200 evra.
VUČIĆ RAME UZ RAME SA SVETSKIM LIDERIMA: Predsednik na Samitu Evropske političke zajednice o ozbiljnim izazovima i sukobima sa kojima se suočava ceo svet (FOTO)