Meriva na testu: Jeftinija nego ikad!

MINIMUM

Meriva na testu: Jeftinija nego ikad!

Auto -
„Meriva“ ima moć da se transformiše od porodičnog vozila do dostavnjaka. Dobro je što je „Opel Srbija“ spustio cenu na minimum - 11.990 evra

Univerzalni vojnik!Transformacija je najjača strana „merive“. Metamorfoza se ogleda u tome što se kabina u nekoliko poteza može pretvoriti iz porodičnog vozila u transporter. Sve se šteluje - klize prednja i zadnja sedišta, pomeraju se kutije s policama između sedišta vozača i suvozača...U jednom momentu imate prostor za čaše i telefon, ali dovoljno je gurnuti srednji sanduk po šini i pravi se mesto za poslovni kofer. Tu su dva držača za šolje i dva udubljenja sa priključcima za USB i utičnicom od 12 volti. Iznad šine je deo za lakat, a oko njega brojne police za čaše i telefone s dvostrukim dnom.Primenjen je trik podignutih klupa, čime je obezbeđen dodatni prostor u oba reda sedišta. Čak i zadnji red može da se šteluje ukoliko je potreban veći prtljažnik (sistem „fleks spejs“). Prtljažnik od 400 litara je za pohvalu s obzirom na dužinu vozila.Pod haubom smo imali 1,4 benzinac sa 100 KS. Ubrzava dovoljno za grad, mada od sportskih ambicija nema ništa. Bez forsiranja troši oko 7,5 gradskih litara. „Meriva“ je verovatno najstabilniji automobil u segmentu. Čak i po lošoj podlozi sluša volan. S druge strane, može da smeta tvrdo nemačko vešanje...Model s testa sad stiže sa senzacionalnom cenom od samo 11.990 evra. Šampion fleksibilnosti tako postaje i šampion popusta, i to s bogatom opremom. Tu su prednji, bočni i zavesasti vazdušni jastuci, električna parking kočnica, električno podešavanje visine sedišta vozača, prednji elektropodizači stakala, elektropodesivi retrovizori s grejačima, daljinsko zaključavanje, servo, ESP, ABS, klima-uređaj, radio CD300 s trostrukim info displejom... Model s jačim paketom „aktiv“ košta samo 600 evra više.

Palica menjača... Na idealnom mestu
Palica menjača... Na idealnom mestu

Aktuelna... Tri godine od premijere „meriva“ bez bora
Aktuelna... Tri godine od premijere „meriva“ bez bora

Tehnički podaciMotor: 1.394Snaga: 100 KSUbrzanje do 100 km/h: 13,9 sMaks. brzina: 177 km/hDužina-širina-visina: 4,29 / 1,81 / 1,61 mMasa: 1.360 kgMeđuosovinski razmak: 2,64 mPrtljažnik: 400 / 1.500 lPotrošnja na testu: 7,2 lCena: 11.990 evra

Najprestižnije nagrade„Meriva“ je osvojila nagradu Zlatni volan 2010, Auto-bild Nemačka nagradio ju je za dizajn. „Alijans“ joj je dodelio nagradu Plus X za tehnološki napredak, a Auto-vik iz Holandije nagradio je „merivu“ u polju inovacija. Po statistici kvarova ADAC, „meriva“ je postigla izvanredne rezultate. Potvrđeno je da ima „znatno manje kvarova od proseka“. Dobila je priznanje Euro NCAP od pet zvezdica i potvrdu da inovativna rešenja zadnjih vrata sa šarkama omogućavaju najviši nivo bezbednosti u svim slučajevima sudara.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja