Torino - Pariz sa 21 litrom goriva
Voziš, a ne sipaš: Fijat 500L living troši litar na 38 kilometra!
Ruta od 800 kilometara pređena je sa samo 20,9 litar dizela. Nova tehnologija podrazumeva dva uzastopna ubrizgavanja
Veliki auto, mala potrošnja.
„Fijat 500L living“ sa 1,6 „multidžet II“ dizel sa 105 konjskih snaga prešao je maršrutu Torino - Pariz, dugačku skoro 800 kilometara, bez dosipanja goriva!
Dizel izazov
U „Dizel-izazovu“ kompanije „Boš“ dokazan je izuzetan potencijal dizel-motora visokih performansi.
Flota „fijata 500L living“ 1. oktobra krenula iz centra „Mirafjori“ u Torinu i sledećeg jutra stigla do centra Motor vilidž u Parizu, udaljenog oko 800 km. Takmičarski timovi su prešli razdaljinu s prosečnom potrošnjom od 27 litara dizela, što odgovara približnom proseku od pređenih 30 kilometara po litru.
Štaviše, performanse profesionalnih vozača su bile zadivljujuće. Oni su prešli celu razdaljinu s potrošnjom od samo 20,9 litara goriva, što je ravno potrošnji od više od pređenih 38 kilometara po litru. Isti izuzetni rezultati su registrovani kod timova koji su se vratili iz Pariza za Torino, opet se ne zaustavljajući po gorivo. „Start&Stop“ sistem je obavezan.
Jednostavno i efikasno
Ubrizgivač je jednostavniji i pouzdaniji sa 40 odsto manje delova. Fokus je na optimizaciji sve naprednijeg sagorevanja, poput oblikovanja stope otpuštanja ubrizgavanja koje podrazumeva dva uzastopna ubrizgavanja, toliko brzo jedno za drugim da stvaraju neprestan i izmenjen profil snabdevanja cilindara gorivom.
„Fijat 500L living“ sa 1,6 „multidžet II“ dizel sa 105 konjskih snaga prešao je maršrutu Torino - Pariz, dugačku skoro 800 kilometara, bez dosipanja goriva!
Dizel izazov
U „Dizel-izazovu“ kompanije „Boš“ dokazan je izuzetan potencijal dizel-motora visokih performansi.
Flota „fijata 500L living“ 1. oktobra krenula iz centra „Mirafjori“ u Torinu i sledećeg jutra stigla do centra Motor vilidž u Parizu, udaljenog oko 800 km. Takmičarski timovi su prešli razdaljinu s prosečnom potrošnjom od 27 litara dizela, što odgovara približnom proseku od pređenih 30 kilometara po litru.
Štaviše, performanse profesionalnih vozača su bile zadivljujuće. Oni su prešli celu razdaljinu s potrošnjom od samo 20,9 litara goriva, što je ravno potrošnji od više od pređenih 38 kilometara po litru. Isti izuzetni rezultati su registrovani kod timova koji su se vratili iz Pariza za Torino, opet se ne zaustavljajući po gorivo. „Start&Stop“ sistem je obavezan.
Jednostavno i efikasno
Ubrizgivač je jednostavniji i pouzdaniji sa 40 odsto manje delova. Fokus je na optimizaciji sve naprednijeg sagorevanja, poput oblikovanja stope otpuštanja ubrizgavanja koje podrazumeva dva uzastopna ubrizgavanja, toliko brzo jedno za drugim da stvaraju neprestan i izmenjen profil snabdevanja cilindara gorivom.
Za sedmoro putnika
„Fijat 500L living“ predstavlja savršenu kombinaciju efikasne iskorišćenosti prostora i nepogrešivog „Fijatovog“ dizajna. Dodavanjem trećeg reda sedišta novi automobil postaje najkompaktniji automobil sa „5+2 sedišta“ MPV u svojoj klasi: u samo 4,35 metara ima prostora za sedam osoba, ili za pet i najmanje 638 litara prtljaga, što ga čini najvećim u svom delu tržišta.
NIMALO SE NISMO UPLAŠILI SILEDŽIJA, NE DAMO IM SRBIJU! Vučić se obratio građanima: Srbiju im nećemo dati nizašta na svetu, jer Srbiju volimo više od svega