„E klasa hibrid“ podrazumeva maksimalan luksuz, prefinjen osećaj za volanom, sportske performanse, sigurnost...
SAVRŠENSTVO POD NAPONOM: Vozili smo mercedes E klase hibrid! Autor: Kurir

Uživanje pod naponom!
Ako imate „E klasu hibrid“, najgore što može da vam se desi je da stignete na odredište! Tad morate da napustite vozilo, što znači da se iz savršenstva vratite u realnost... Zato je dobro da se obaveze završe što brže kako biste ponovo bili pred upravljačem. Za volanom postaje jasno zašto ovakav automobil košta kao dobar stan.

Visoki luksuz

„E klasa“ nudi prvoklasan osećaj kako vozaču tako i putnicima. Enterijer je prepun luksuza. Volan je mesnat, sve čega se dotaknete prija koži, otvori ventilacije su hromirani... Pored toga, na usluzi je i kompjuter kao deo sistema „Inteligentna vožnja“. Možete uključiti kameru i tokom vožnje na ekranu pratiti šta se dešava pozadi. Takođe, radar i nova stereoskopska kamera prate sve što se dešava s vozilom u krugu od 50 metara. Po potrebi kompjuter će sam zaustaviti „E klasu“ kako bi se sprečio sudar, ili udar u pešaka.

mercedes-e-klasa-hibrid.jpg
Kurir 



Pod haubom našeg „mercedesa“ imamo hibridni pogon, koji odlično završava primarni zadatak - štednju goriva. Do 35 km/h struja pokreće vozilo (elektromotori snage 27 KS), a onda se uključuje 2,2 dizel od 205 KS. Sinergija radi bez najmanjeg trzaja, što je uspeh s obzirom na to da u pomoć priskače dizel snažnog obrtnog momenta.

Vrhunsko ubrzanje

Iako je čistokrvni ekolog, ovaj „mercedes“ je ozbiljan trkač. Do stotke ubrzava za moćnih 7,5 sekundi - sjajno za 1,85 tona teško vozilo! Kad se dizel uključi kao pomoć eletromotorima, kvari se tišina, ali pri punom gasu proizvodi sportski zvuk. „Mercedes“ deklariše potrošnju od 4,2 litra. Ipak, nije problem spustiti potrošnju ispod šest litara, ali da bi „pala“ ispod pet litara treba biti veoma pipav na gasu.

mercedes-e-klasa-hibrid.jpg
Kurir 



To je teško s obzirom na to da „E klasa hibrid“ mami vozača da spoji pedalu gasa s podom i oseti čari brzine u krstarenju asfaltom. Ipak, prosek na testu od oko šest litara u gradu je sjajan rezultat s obzirom na snagu od 231 KS. Stabilnost je na vrlo visokom nivou jer elektronika trenutno reaguje u kritičnim situacijama i usporava auto.
Cena od 53.616 evra za „hibrid“ je, naravno, jedina mana.

http://www.youtube.com/watch?v=23TzP3y7svw

MERCEDES E300 HIBRID

Dizel motor: 2.143 ccm
Elektromotor: 27 KS
Ukupna snaga: 231 KS, 4.200 o.
Moment: 750 Nm, 1.600 o.
Menjač: Automatski, 7-stepeni
Masa: 1.900 kg
Ubrzanje 0-100 km/h: 7,5 s
Maks. brzina: 242 km/h
Dužina / širina / visina: 488 / 185 / 152 cm
Osovin. razmak: 287 cm
Prtljažnik: 505 litara
Potrošnja na testu (grad): 6 litara
Osnovna cena E hibrid: 53.616 evra
Testirani model: 69.744 evra

Inteligentna vožnja

„Inteligentna vožnja“ je objedinjen skup prefinjenih sistema. Kompjuter koordinira sistemom za sprečavanje sudara pri manjim brzinama ili naletima na pešaka, a tu je i noćno gledanje s detekcijom pokreta, održavanje vozila u traci... Funkcije su povezane s radarom i novom stereoskopskom kamerom koja motri na sve što se dešava u radijusu od 50 metara oko automobila i prema potrebi zaustavlja vozilo.