Vajarstvo i preciznost, „Opelova“ dizajnerska filozofija, višestruko nagrađivana, ističe se kroz elegantne linije nove „insignije“

Bestseler u najavi!
Nova, redizajnirana „opel insignija“ predstavljena je domaćoj publici na ekskluzivnoj promociji u hotelu ‚‘Metropol‘‘.
- „Insignija“ je od predstavljanja proizvedena u 600.000 primeraka. Novi model ima napredni infotejment sistem i superefikasne motore - naglasila je poznata voditeljka Irina Radović na početku svečanosti.

Direktor „Opela“ Dragan Nenadović poručio je da su inženjeri izvršili fina podešavanja.
- Na našem najboljem modelu to se posebno ističe kroz „insignijin“ atraktivan dizajn i sjajne vozne performanse - izjavio je Nenadović. Šasije obezbeđuju veću agilnost i udobnost. Novim infotejment sistemom može se upravljati putem 8-inčnog tač-skrin ekrana u boji.

Na svečanosti u hotelu ‚‘Metropol‘‘ učestvovali su i glumci Tamara Dragičević, Petar Benčina, Miki Damjanović...

Modeli

Novi moćni i super-efikasni motori sa direktnim ubrizgavanjem su dva turbo benzinska agregata i novi turbo dizel sa emisijom od svega 99g CO2. Sa šestostepenim manuelnim menjačem i Start/Stop sistemom, obe varijante (120 KS i 140 KS) troše samo 3,7 litara goriva na 100 km u kombinovanom ciklusu. Početna cena 1,8 140 KS sa je 18.288 evra. Karavan „insignija kantri turer“ sa 4x4 i 2,0 DTH (163 KS) košta 31,114 evra.