Malo im 1000 ks Specijalno izdanje limitirano na tri primerka. Cena - 2,28 miliona evra bez poreza

Remek-delo u čast Žana Bugatija!
„Vejron“ ne prestaje da oduševljava iako se proizvodi još od 2005. godine. Najnovije specijalno izdanje iz serije „Legende Bugatija“ limitirano je na samo tri primerka i predstavlja omaž Žanu Bugatiju, sinu osnivača čuvenog proizvođača automobila „Bugati“, i njegovom najpoznatijem delu, legendarnom modelu „tip 57SC atlantik“.

Karoserija od vlakana ugljenika novog superekskluzivnog „vejrona“ ofarbana je u specijalnu crnu boju visokog sjaja. Nalik je na kultni „atlantik“ nazvan „Crni automobil“, koji je bio lično vozilo Žana Bugatija i koji je poslednji put viđen 1941. godine u Bordou, posle čega mu se gubi svaki trag.

Prvi put „potkovičasta“ maska hladnjaka urađena je od platine, kao i EB logo na zadnjem delu vozila, a na poklopcima za gorivo i ulje laserom su urezani potpisi Žana Bugatija. Unutrašnjost je remek-delo za sebe.

Presvučena je najfinijom kožom u boji čokolade i bež nijansi, a posvećenost detaljima je impresivna. Panele na vratima krase stilski izvedene konture modela „tip 57SC atlantik“, a na centralnoj konzoli između naslona sedišta iscrtan je isti model iz ptičje perspektive. Najnoviji „vejron“ pokreće dobro poznati W16 kvod-turbo motor od osam litara, koji razvija neverovatnih 1.200 KS i 1.500 Nm obrtnog momenta, a od 0 do 100 km/h ubrzava za 2,6 sekundi. Cena iznosi 2,28 miliona evra bez poreza.

Automobilski genije
KO JE BIO ŽAN BUGATI?

Žan Bugati je rođen 15. januara 1909. godine u Kelnu i stariji je sin Etorea Bugatija, osnivača kultne marke automobila „Bugati“. Odmalena pokazuje talenat i već tokom tinejdžerskih dana počinje s dizajniranjem automobila i postaje očeva desna ruka. Ostaće upamćen po biserima poput „tip 41 rojal“ i kultnog „tip 57“.

Često je testirao „bugatije“, a 11. avgusta 1939, pokušavajući da izbegne pijanog biciklistu tokom probne vožnje trkačke verzije „tipa 57 tenk“, koji je prethodno pobedio na trci u Le Manu, Žan Bugati gubi kontrolu i udara u drvo. Povrede su bile smrtonosne, a Žan Bugati u 30. godini odlazi u legendu.