Motor i snaga su ostali isti, dobro poznati HEMI V8 sa 6,4 litra, koji oslobađa 470 konja. Lansiranje dvotonca do stotke traje pet sekundi

Genijalni terenac.
Američki gigant „Krajsler“ početkom godine predstavio je redizajnirani popularni SUV „grand čiroki“, koji je nedavno stigao i na domaće tržište, ali je prava poslastica usledila pojavom njegove sportske izvedbe s oznakom SRT.

U odnosu na standardne modele, novi SRT prepoznatljiv je po agresivnijem prednjem delu, na kom dominiraju novi branik s velikim otvorom za vazduh i originalni farovi sa LED komponentama, a tu su i restilizovani zadnji spojler, nove masivne petokrake alu-felne i veliki dvostruki izduvi, koji svojim zvukom jasno stavljaju do znanja da je reč o pravoj zveri s pogonom na svim točkovima.

Motor i snaga su ostali isti, dobro poznati HEMI V8 sa 6,4 litara, koji oslobađa 470 konja, i obrtni momenat od 630 Nm, ali je zato novi SRT dobio vrhunski ZF osmostepeni automatski menjač najnovije generacije, koji mu omogućava bolje ubrzanje, bolji kvalitet vožnje i manju potrošnju goriva. Voznoj dinamici znatno doprinosi i adaptivno oslanjanje, ali i novi „launč kontrol“ sistem za munjevito ubrzavanje. Tu je i unapređeni sistem „selek trek“, koji sada prenosi i do 70 odsto snage na zadnje točkove u sportskom „trek“ režimu vožnje i omogućava ovom superpoglavici zavidne performanse.

Pored toga, budući vlasnici mogu izabrati još četiri moda vožnje, s različitim rasporedom snage između prednjih i zadnjih točkova. Očekivano, novi SRT opremljen je nizom naprednih bezbednosnih sistema, a unutrašnjost odiše komforom i sportskim luksuzom.

dzip-grand-ciroki-krajsler-poslastica.jpg
Foto: Kurir štampano

dzip-grand-ciroki-krajsler-poslastica.jpg
Foto: Kurir štampano

Džip „grand čiroki SRT“

- Motor: 6.417 cm3 V8 HEMI
- Snaga: 470 KS
- Ubrzanje 0-100 km/h: oko 5 sekundi
- Maks. brzina: 260 km/h
- Dužina/širina/visina: 4.846/1.954/1.749 mm
- Masa: 2.418 kg
- Rezervoar: 93,5 l
- Prtljažnik: 782/1.554 l