Spakovan Uzdanica brenda pokupila je sve dobro od koncept-modela LF-LC i LF-CC i sjedinila ih u atraktivnom finalnom proizvodu

LF-LC + LF-CC = RC.
Ovako glasi nova „formula“ koju je primenila „Tojota“ i napravila odlični sportski „leksus RC kupe“, koji je nedavno predstavljen na salonu automobila u Tokiju.

Vretenasta maska

Nova uzdanica brenda pokupila je sve dobre „gene“ od koncept-modela LF-LC i LF-CC i sjedinila ih u atraktivnom finalnom proizvodu, koji odiše agresivnom i moćnom pojavom. Prednjim delom dominiraju ubedljiva vretenasta maska hladnjaka i trouglasta svetla sa originalnim LED dodacima unutar farova i ispod njih, dok mišićavi zadnji deo krase atraktivna svetla i ventilacioni otvori na ivicama branika.

Što se unutrašnjosti tiče, možda su neki očekivali više sportsku atmosferu, ali nesumnjivo je funkcionalna i pažljivo uređena. Interesantno je ambijentalno osvetljenje, koje će prvi put u nekom „leksusu“ osvetljavati kabinu odozdo nagore, a tu su i ekran od sedam inča na centralnoj konzoli i novi „rimout tač interfejs“, smešten kod menjača, koji najviše podseća na kompjuterski miš i kojim se „šeta“ po meniju i biraju različite funkcije.

Novi kupe dugačak je 4.639 mm, širok 1.838 mm i visok 1.394 mm, a međuosovinsko rastojanje iznosi 2.730 mm. Osnovni motor je 3,5-litarski V6 benzinac sa 318 KS, zbog čega će „sportista“ nositi oznaku RC 350, dok će RC 300h imati hibridni pogon, koji će činiti benzinac od 2,5 litara i elektromotor, ukupne snage 319 „konja“.

Najjači sa 455 KS

Očekuje se da „najljuća“ izvedba bude opremljena moćnim V8 petolitrašem sa 455 KS i 543 Nm obrtnog momenta i da ponese oznaku RC F, a premijeru čekamo u januaru u u Detroitu.

Leksus RC

- Dužina: 4.639 mm
- Širina: 1.838 mm
- Visina: 1.394 mm
- Međuosovinski razmak: 2.730 mm
- Osnovni motor: 3,5 l V6
- Snaga: 318 KS