Prva vožnja: Fijat 500 L Treking na probi Kurira
FIJAT TREKING: Za sve podloge
Fijat je odlučio da umesto klasičnog krosovera tržištu ponudi dorađenu, ofroud verziju
Elektronika umesto 4x4 pogona.
Posle više nego uspešnog starta porodičnog MPV 500 L, italijanski „Fijat“ odlučio je da umesto klasičnog krosovera tržištu ponudi dorađenu, ofroud verziju pomenutog modela, koji je dobio naziv „treking“. Ovaj atraktivni član „Fijatove“ familije nedavno je bio na probi Kurira na Kopaoniku.
Žuta boja, beli krov, odlične alu-felne od 17 inča... To je dobitna kombinacija ukoliko želite da privučete veliku pažnju prolaznika. Za njim se okretalo i staro i mlado, potvrđujući da su Italijani po ko zna koji put napravili dopadljiv automobil. Od običnog „500 L“, model „treking“ razlikuje se po ofroud „šminki“, koja se ogleda u pomenutim atraktivnim felnama, izmenjenom i masivnom prednjem braniku, a tu su i zaštite na prednjim i zadnjim donjim delovima karoserije, kao i plastični dodaci na rubovima blatobrana i pragovima.
Ovoga puta imali smo zadovoljstvo da nam od Beograda do Kopaonika i nazad društvo pravi odlični 1.6 multidžet turbodizelaš sa 105 „konja“ i 320 Nm obrtnog momenta. S lakoćom se stiže do maksimalne brzine, a motor dobro vuče pri visokim brzinama. Dobro se snašao i na krivudavim planinskim deonicama, ali za življu vožnju preporučujemo jaču verziju, sa 120 KS. Hvalimo i ležanje „trekinga“ u krivinama, uprkos povećanom klirensu (145 mm).
Posle više nego uspešnog starta porodičnog MPV 500 L, italijanski „Fijat“ odlučio je da umesto klasičnog krosovera tržištu ponudi dorađenu, ofroud verziju pomenutog modela, koji je dobio naziv „treking“. Ovaj atraktivni član „Fijatove“ familije nedavno je bio na probi Kurira na Kopaoniku.
Žuta boja, beli krov, odlične alu-felne od 17 inča... To je dobitna kombinacija ukoliko želite da privučete veliku pažnju prolaznika. Za njim se okretalo i staro i mlado, potvrđujući da su Italijani po ko zna koji put napravili dopadljiv automobil. Od običnog „500 L“, model „treking“ razlikuje se po ofroud „šminki“, koja se ogleda u pomenutim atraktivnim felnama, izmenjenom i masivnom prednjem braniku, a tu su i zaštite na prednjim i zadnjim donjim delovima karoserije, kao i plastični dodaci na rubovima blatobrana i pragovima.
Ovoga puta imali smo zadovoljstvo da nam od Beograda do Kopaonika i nazad društvo pravi odlični 1.6 multidžet turbodizelaš sa 105 „konja“ i 320 Nm obrtnog momenta. S lakoćom se stiže do maksimalne brzine, a motor dobro vuče pri visokim brzinama. Dobro se snašao i na krivudavim planinskim deonicama, ali za življu vožnju preporučujemo jaču verziju, sa 120 KS. Hvalimo i ležanje „trekinga“ u krivinama, uprkos povećanom klirensu (145 mm).
Još trakcije
ZA TEŠKE TERENE
„Trekšn plus“ mod se u „trekingu“ aktivira pomoću dugmeta T+, smeštenog iza ručice menjača, i koji menja klasičan pogon na svim točkovima. Ovaj sistem, uparen s kočionim sistemom i sistemom protiv proklizavanja, uz pomoć senzora do brzine od 30 km/h, detektuje koji točak ima slab ili nikakav kontakt s podlogom i snagu i moment automatski prebacuje.
PODACI
- Motor: 1.598 ccm
- Snaga: 105 KS
- 0-100 km/h: 12 s
- Maksimalna brzina: 175 km/h
- Masa: 1.450 kg
- Pogon: prednji
- Menjač: 6-stepeni, manuelni
- Dužina/ širina/ visina: 4.270/1.800/1.679 mm
- Prtljažnik: 343/400/1.310
- Testirani model: 19.900 evra
PONOSAN SAM NA SRBIJU KOJU NIKO NE MOŽE DA ZAUSTAVI: Vučić se oglasio iz Zemun Polja - Dve firme htele da odustanu od radova zbog hajke, ali sam ih vratio!