NAJBRŽA IKADA: Astra OPC ikstrim!
Model Opel Astra OPC EXTREME, čija svetska premijera će biti upriličena na Sajmu automobila u Ženevi, je pravi performantni trkački automobil. Model razvijen na severnoj stazi Nirburgring, kao najzahtevnijoj stazi za trke na svetu, opremljen je svim haj-tek delovima koje poseduje i trkačka varijanta Opel Astra OPC Cup, a pokreće ga 2.0-litarski turbo motor sa preko 300 ks. Astra OPC EXTREME razvijena je direktno iz Cup verzije i uvodi istinsku trkačku tehnologiju na put. Ako reakcija javnosti bude u skladu sa pozitivnim očekivanjima, Opel planira proizvodnju male serije super sportske izvedbe modela EXTREME za vožnju po ulicama.
Budući u širokoj upotrebi u Formuli 1, gde se koriste radi smanjenja težine, karbonski kompozitni materijali inkorporirani su u celokupnu strukturu verzije EXTREME. Ovaj izuzeno snažan i veoma lak materijal se upotrebljava za aerodinamički optimizovano zadnje krilo, difuzor, prednji spojler, haubu, ukršteno ojačano vešanje, poklopac motora, kompletne točkove, luk zadnjeg točka i krov. Karbonski točkovi su 20 kilograma lakši u odnosu na aluminijumske. Ovo predstavlja uštedu na težini u ključnoj oblasti obzirom da je masa značajno smanjena – što raduje inženjere i čini vožnju zabavnijom. Krov od karbonskih vlakana koji je razvijen unutar kompanije je gotovo lak kao pero. Njegova težina je svega 2,6 kilograma, dok je težina čeličnog krova 9,3 kilograma, a ovim je i značajno spušten i gravitacioni centar modela Astra EXTREME. Blatobrani su izvedeni od aluminijuma i težina im je tek 800 grama po komadu, umesto 2,24 kilograma koliko imaju čelični.
Smanjenje težine u ključnim oblastima značajno poboljšava agilnost, ukupno upravljanje i, naravno, odnos snage i težine automobila. Kao rezultat toga, verzija modela EXTREME za vožnju po ulicama prolazi kroz krivine jednostavno na način koji to čini i trkačka verzija na trci izdržljivosti (VLN) u Nirburgringu. Takođe, Opel je na modelu EXTREME postigao zapanjujuću zaustavnu snagu, sa kočionim sistemom sa 6-klipnim Brembo čeljustima, koji poseduje prednje diskove od 370 mm kao kod trkačkog automobila. 19-inčne 245/35 gume izuzetno visokih preformansi, posebno razvijene za model EXTREME, takođe imaju ključnu ulogu sa gotovo podjednako dobrim naleganjem na asfalt kao i trkački automobil. Pored toga, šasija je podesiva, baš kao kod pravog trkačkog turing automobial.
Pohod ka beskompromisnim performansama se nastavlja u dizajnu kabine modela EXTREME: zadnja sedišta su izbačena a ubačena je sigurnosna roll bar zaštita. Vozač i suvozač su savršeno smešteni u posebno dizajniranim Recaro sportskim sedištima, sa Scrotch sigurnosnim pojasevima sa šest tačaka. Kod modela Astra OPC EXTREME, putnici ne samo da sede u autombilu, nego su i potpuno integrisani kao deo samog vozila. Vozač ima i zadovoljstvo dodira vrhunskog upravljača ojačanog karbonskim vlaknima i prekrivenog antilop kožom, prošivenog finim žutim dekorativnim koncem.
Opelova osnovna boja za motosport nalazi se na modelu Astra OPC EXTREME i na drugim delovima: na ekskluzivno dizajniranom znaku i kao lak na bočnim pragovima i lajsni prednjeg spojlera.
Kada je u pitanju lak, format karserije modela Astra GTC – osnovni model za verziju OPC EXTREME – savršeno prikazuje Opelovu vajarsku filosofiju. Njeni tečni, izvajani oblici i precizni detalji uklapaju se u dramatične proporcije. Višeslojna farba modela Astra OPC EXTREME se kombinuje sa visoko-kvalitetnim ukrasnim detaljima radi postizanja trodimenzionalnog efekta, uz dodatno naglašavanje jasno izvedenih ivica automobila, smelih linija i sportskih proporcija.
NIMALO SE NISMO UPLAŠILI SILEDŽIJA, NE DAMO IM SRBIJU! Vučić se obratio građanima: Srbiju im nećemo dati nizašta na svetu, jer Srbiju volimo više od svega