Kurir u Frankfurtu
KINETIČKI TRANSPORT: Vozili smo ford turneo kurijer!
S nagrađivanim agregatom 1,0 „ekobust“ se vozi lako i sa uživanjem. Klizna vrata obezbeđuju lakoću ulaska i izlaska
Vidi galeriju
Idealan porodični partner.
O kombi vozilima marke „ford“ ne treba trošiti previše reči. Superlativi su dokazani kroz godine postojanja, a pre svega se ističe kultni „tranzit“. Gama je nedavno proširena kompaktnim porodičnim vanom nazvanim „turneo kurijer“, koji je ekipa Kurira imala priliku da testira u Frankfurtu.
O kombi vozilima marke „ford“ ne treba trošiti previše reči. Superlativi su dokazani kroz godine postojanja, a pre svega se ističe kultni „tranzit“. Gama je nedavno proširena kompaktnim porodičnim vanom nazvanim „turneo kurijer“, koji je ekipa Kurira imala priliku da testira u Frankfurtu.
Kurir štampano
Novi minivan je urađen na „Fordovoj“ B platformi, poput modela „fijesta“ i „B-maks“, a dostupan je samo u verziji sa pet sedišta. Hvalimo dizajn, zahvaljujući kom maleni „kurijer“, uprkos svojoj nameni i „kutijastom“ profilu, deluje veoma dopadljivo. Na sceni je čuveni „Fordov“ kinetički stil, koji je razbio dizajnerske barijere klase. U tome se najviše ističe elegantan prednji deo, na kojem dominira trapezoidna maska.
Prostora u kabini ima napretek, pogotovo u visinu. U „kurijer“ će bez problema stati mama, tata i deca, kućni ljubimac... Praktične pregrade za sitnice su na svakom koraku, pod gepeka od čak 708 litara je skroz ravan.
Kurir štampano
Ovog puta probali smo verziju sa turbo-benzincem „ekobust“ od jednog litra i 100 KS, koji je u svojoj kategoriji 2012. i 2013. osvajao nagrade za međunarodni motor godine. Vozi se s lakoćom i uživanjem za jedno ovakvo vozilo, a precizni volan i petobrzinski menjač na visini su zadatka. Sedišta su presvučena prijatnim materijalima, a sve komande su pregledne i dobro pozicionirane. Prodaja „kurijera“ u Srbiji počinje krajem ove godine.
Kurir štampano
Motori
EKONOMIČNO
Novi „kurijer“ zasad pokreću tri motora. Čast benzinaca brani izuzetni 1,0 „ekobust“ turbo sa 100 KS, a od dizelaša su tu 1,5 TDCi sa 75 „konja“ i 190 Nm, kao i 1,6 TDCi sa 95 KS i 215 Nm. Fabrički deklarisana prosečna potrošnja za benzinac je 5,4 litra (5,2 l sa start/stop sistemom), dok je za slabiji dizelaš 4,1 litar (3,9 l sa start/stop), odnosno 4 litra (3,8 l sa start/stop) za jači dizel motor.
Bogata oprema
BEZBEDAN
Serijski ima prednje, bočne i zavesaste erbegove, kao i erbeg za kolena vozača, ABS sa ESP i trakcijom, pomoć pri kretanju uzbrdo, auto-klimu, merač pritiska u pneumaticima, SYNC sistem s navigacijom, automatska svetla...
SUTRA U 13.30: Predsednik Vučić sa predsednicom Državnog zbora Slovenije Klakočar Zupančič