Suština projekta je shvatiti i ceniti vrednost svakog klijenta tokom životnog veka jednog vozila, ne samo u trenutku kupovine

BEOGRAD - Iz sobe u servis.
Srbija je deseta zemlja u Evropi u kojoj je pokrenut „Opelov“ postprodajni ABC program o prikupljanju, upravljanju, konverziji i zadržavanju što je moguće većeg broja potencijalnih klijenata postprodaje. Suština projekta je shvatiti i ceniti vrednost svakog klijenta tokom životnog veka jednog vozila, ne samo u trenutku kupovine.

Kao sastavni deo ABC programa, kompanija „Opel“ pokrenula je i portal www.myopel.rs, koji između ostalog nudi:
- on-lajn zahtev za servisiranje: zakazivanje preko interneta
- lokator dilera: izbor najbližeg dilera
- profil vašeg opela: sadrži važne podatke o automobilu, kao i servisnu istoriju
- podsetnik na servis
- bilten s vestima i ponudama iz „Opela“
- personalizovane ponude za svakog klijenta, kao i mnoge atraktivne popuste, uz dodatnu opremu i servis

Na portalu postoje i neke fantastične opcije. Unosom broja šasije i izborom željenog dilera možemo dati individualne ponude i obaveštenja o zanimljivim „Opelovim“ promocijama u blizini vašeg mesta stanovanja.